דמבלה יחליף את סוארס, דיווח: דה ליכט יעבור לברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

הקשר ימשיך ב-11 גם מול ויאריאל (ראשון, 19:30), כך שמסי יפתח בחוד וינסה להרשית מול "הצוללת הצהובה" משחק שביעי ברצף. וגם: בלם אייאקס סירב להצעות גבוהות יותר ויצטרף. עוד בספרד: סביליה תתארח באלאבס

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הספרדית יושלם מחר (ראשון), כשבמוקד ייערך המשחק ב-19:30 (שעון ישראל) בין ברצלונה לוויאריאל ועוד קודם לכן תתארח אתלטיקו מדריד אצל ג'ירונה. המוליכה סביליה תנעל את המזור במשחק חוץ נגד אלאבס.

ג'ירונה – אתלטיקו מדריד (17:15)
במחזור שעבר איבדה אתלטיקו מדריד ניצחון על ברצלונה בתוספת הזמן, אבל נראה שהיא התאוששה מאיבוד הנקודות הדרמטי כשלא התקשתה לנצח את מונאקו באמצע השבוע 0:2 במסגרת ליגת האלופות. הקולצ'ונורוס נמצאים במרחק נקודה בלבד מברצלונה ושתיים מסביליה שבפסגה, אבל ג'ירונה לא צפויה לעשות להם חיים קלים: מדובר באחת מהפתעות העונה שמדורגת ערב המחזור במקום השביעי עם 20 נקודות, רק שש הפרש מהפסגה.

ברצלונה – ויאריאל (19:30)
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה יעמוד בפעם ה-400 על הקווים במסגרת "לה ליגה" ויקווה לסיים את הערב בפסגה, דבר שתלוי לא רק בקבוצתו, אלא גם בסביליה שתנעל את המחזור באלאבס. ברצלונה ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים וגם באמצע השבוע לא זכתה לחיים קלים במשחק ליגת האלופות מול פ.ס.וו איינדהובן, ואם לא די בכך תיאלץ להסתדר גם הפעם ללא לואיס סוארס וסרג'י רוברטו הפצועים. נראה שאת מקומם יתפסו נלסון סמדו כמגן ימני ועוסמן דמבלה יהיה חלק משלישיית ההתקפה, כך שליאו מסי יוצב במרכזה – אגב, מסי כבש בכל אחד מששת משחקיו האחרונים נגד "הצוללת הצהובה".


מסי. אוהב להרעיד את הרשת של הצוללת הצהובה (AFP)

לעומת האלופה, ויאריאל השנה מסובכת במאבקי התחתית ולזכותה שני ניצחונות בלבד מעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אבל סופרת כבר שישה משחקים ללא הפסד: ניצחה את בטיס בשבוע שעבר ורשמה לצד זה חמש תוצאות תיקו, כולל 0:0 בחוץ מול ריינג'רס ביום חמישי האחרון בליגה האירופית. "הצוללת הצהובה" עם 14 נקודות מ-13 משחקים, רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום ותנסה לעשות ככל שביכולתה כדי שרצף המשחקים ללא הפסד יימשך.

בתוך כך, העיתון "ספורט" הקטלוני פרסם כי מתיאס דה ליכט רוצה לשחק בברצלונה ומעדיף אותה על פני הצעות אחרות מקבוצות כמו יובנטוס, פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי מפני שהוא סבור שבקבוצה הזאת יוכל להשתדרג. המעניין בדיווח הוא שההולנדי הצעיר אף מעדיף את הצעת ברצלונה, על אף הצעות טובות יותר כלכלית משאר הקבוצות. ברצלונה כבר נפגשה עם השחקן באישור אייאקס כדי לשכנע אותו לחתום בקיץ. דה ליכט יהיה הקיץ רק בן 20, אבל כבר כעת בולט במנהיגות שלו. דה ליכט יודע שיש לברצלונה בלמים ברמה טובה כמו סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה וקלמון לנגלה, אבל גם יודע שבארסה צריכה עוד בלם לטווח ארוך.


דה ליכט. מעדיף את ההצעה מברצלונה, גם בשכר נמוך יותר (AFP)

אלאבס – סביליה (21:45)
לאנדלוסים 26 נקודות וכדי לשמור על הפסגה מחזור נוסף הם יצטרכו שלא למעוד מול הקבוצה המפתיעה ביותר של העונה, המדורגת רביעית במינוס של שלוש נקודות בלבד לעומתם. סביליה הפסידה ביום חמישי בליאז' 1:0 במסגרת הליגה האירופית, אבל בליגה מעידתה האחרונה הייתה לפני כחודש ב-0:0 מול סוסיאדד. אלאבס שבה מהפסגה עם הפסד 1:0 ללגאנס.

משחק נוסף: בטיס – ריאל סוסיאדד (13:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי