השוק מתעורר: ראקיטיץ' בפ.ס.ז', מוראטה הציע את עצמו לברצלונה

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

דיווחים: הקשר הקרואטי שחוזר על ידי אלופת צרפת בקיץ, עשוי לעזוב את קבוצתו בסוף העונה כאשר ראביו יעשה את הדרך ההפוכה. החלוץ המאכזב של צ'לסי מנסה לשוב לספרד ותורגן הזאר מושך עניין מליברפול

(גודל טקסט)
בעוד קצת יותר משבועיים נפתח שוק ההעברות באירופה והיום (רביעי) כבר פורסמו כמה ידיעות מעניינות בקשר לשוק. לפי 'רדיו קאטלוניה' איבן ראקיטיץ' כבר סיכם את תנאיו עקרונית בפאריס סן ז'רמן שגיששה אחריו גם בקיץ האחרון. לפי הדיווח הקרואטי יעזוב ביוני הקרוב. סעיף השחרור שלו 125 מיליון יורו, אבל הקרואטי מקווה שג'וזף ברטומאו יוריד את מחירו כדי לאפשר את מכירתו כשחקן שתרם רבות לקבוצה.


לפי הידיעה ראקיטיץ' כבר העמיד את ביתו למכירה בברצלונה והוא דאג שבנותיו ילמדו צרפתית כך שיוכלו לעבור שנה הבאה ללמוד בפאריס. בקיץ ראקיטיץ' שיפר את תנאי חוזהו ופ.ס.ז' הבינה שנשיא בארסה לא מוכן לנהל מו"מ על קשר הנבחרת, אבל כעת מצפים בפ.ס.ז' שהוא יגיע להסכם עם הנשיא לבדו. עזיבת ראקיטיץ' יכולה להיות במקביל להגעתו של אדריאן ראביו שלא רוצה להאריך חוזהו בפ.ס.ז'. ראקיטיץ' עשוי לעזוב אחרי חמש שנים בברצלונה לאחר ששיחק קודם בבאזל, שאלקה וסביליה. לפי "מונדו דפורטיבו" הקבוצה והשחקן הכחישו שיש סיכום ביניהם על הסדר עזיבתו.


Ivan Rakitic has put his house in Barcelona on the market, while his kids have been sent to a new school to learn French in anticipation of a possible move to PSG come the end of the season.
[TV3] pic.twitter.com/v3COG8Xira

— Barcelona Worldwide (@BarcaWorldwide) December 12, 2018


ברדיו קאטלוניה אף דיווחו שאלברו מוראטה הציע את עצמו לברצלונה אחרי שהבין שצ'לסי רוצה להיפטר ממנו בינואר בעקבות יכולת מאכזבת שהוא מציג עד כה בליגה האנגלית. מוראטה חתום בקבוצה עד 2022.


ריאל מדריד, בינתיים, עשויה לקבל חיזוק מוקדם מהצפוי: קשר ריבר פלייט אסקיאל פאלאסיוס צפוי להצטרף רשמית לבלאנקוס אחרי גביע העולם למועדונים. במדריד רוצים שיגיע כבר בינואר, אבל בריבר פלייט מקווים לסכם שהוא יישאר בקבוצה לפחות עד הקיץ.



רוצה לחזור לספרד. אלברו מוראטה (AFP)


במקביל באנגליה טוענים שברצלונה המחפשת בלם זמני עד לסיום העונה הציעה לוינסנט קומפני הוותיק לחבור אליה בינואר. לפי ה"מירור" בארסה רוצה לצרף בלם מנוסה שלא יהיה צורך להחתים אותו על חוזה ארוך טווח בעיקר נוכח הפציעה המתמשכת של סמואל אומטיטי. ישנה אפשרות שקומפני יגיע על חשבונו של תומאס ורמאלן הבלגי שלא חידש חוזה ויעזוב בקיץ הקרוב. קומפני בן ה-32 מסיים חוזה בסיטי בקיץ הקרוב ב-2019 ויכול להגיע לברצלונה בחינם בקיץ הקרוב אבל נראה שאלופת ספרד תהיה מוכנה לשלם עבור הבלגי סכום סמלי כדי שיאייש את עמדת הבלם עד סיום העונה.



ברצלונה צריכה בלם, וינסנט קומפני מועמד (Gettyimages)


בתוך כך פורסם שליברפול רוצה את אחיו של אדן הזאר, הקשר תורגן הזאר שמגלה יכולת מצוינת במנשנגלדבך. השחקן הבלגי במגמת השתפרות בשנים האחרונות. באתר "ליגה פיינשל" פורסם שקלופ שעוקב בקפידה אחרי הבונדסליגה התרשם ממנו מאוד. הזאר הצעיר כבש שבעה שערים ובישל שבעה נוספים ב-16 משחקים במשנגלדבאך בכל המסגרות. הוא כבש צמד בהפסד בלגיה 5:2 לשווייץ.



יחזור לפרמיירליג. תורגן הזאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי