ברצלונה הביסה 0:5 את לבאנטה, שלושער ושני בישולים למסי

ליאו מסי עם לואיס סוארס
ליאו מסי עם לואיס סוארס | AFP

הקפטן להט עם שלושה שערים (43, 47, 60), וגם סידר עוד שניים ללואיס סוארס (35) ופיקה (88), ניצחון שהגדיל את הפער לשלוש נקודות מהמקום השני, בו נמצאת סביליה שגברה 0:2 על ג'ירונה

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)
אחרי שריאל ואתלטיקו מדריד ניצחו בשיניים, המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ברצלונה הביסה 0:5 את לבאנטה בזכות שלושער וצמד בישולים של ליאו מסי, שעזר לה לשמור על פער של שלוש נקודות מהמקום השני בטבלה. מוקדם יותר סביליה, שפתחה את משחקי היום, גברה על ג'ירונה 0:2 ועלתה למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף על קבוצתו של דייגו סימאונה, ריאל בטיס גברה 1:3 על אספניול ו-ויאריאל חטפה שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן וסיימה ב-2:2 בחוץ נגד הואסקה.


לבאנטה – ברצלונה 5:0

אחרי ה-1:1 עם טוטנהאם בליגת האלופות, ברצלונה חזרה לזירה המקומית ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ליריבה לה רשמה את הפסד הליגה היחיד שלה בעונה שעברה. הניצחון עזר לבארסה להתבסס במקום הראשון בטבלה עם 34 נקודות, שלוש יותר מהסגנית סביליה ואתלטיקו מדריד שמדורגת שלישית.

השער הראשון הגיע רק בדקה ה-35 כשליאו מסי בישל את ה-0:1 ללואיס סוארס, ואחרי שהסכר נפרץ, קפטן ברצלונה הוסיף שלושער משלו (43, 47, 60) שהעלה אותו למקום הראשון בטבלת הכובשים עם 14 שערים, שלושה יותר מסגניו האורוגוואים, חברו לקבוצה סוארס וחלוץ ג'ירונה כריסטיאן סטואני. מסי לא עצר ובדקה ה-88 הוסיף לעצמו עוד בישול, הפעם לג'רארד פיקה, שקבע 0:5 שנשמר עד הסיום.
 


סביליה – ג'ירונה 0:2
אחרי מחצית ראשונה שקולה, פנדל מוצלח של אבר באנגה (55) ובעיטה נהדרת של פאבלו סראביה (64) סידרו לאנדולסים ניצחון יקר אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. סביליה עלתה למקום השני עם אותו מספר נקודות כמו אתלטיקו מדריד השלישית, אך היא ניצבת לפניה בזכות הפרש שערים יותר טוב (+13 לעומת +12). מנגד, ג'ירונה רשמה הפסד ליגה שני ברציפות ונותרה במרכז הטבלה.


⚪️ 33.452 fans came out to the Ramón Sánchez-Pizjuán today. ⚪️ Thank you for the amazing support as always!!!#SevillaFCGirona#vamosmisevilla#WeNeverSurrenderpic.twitter.com/DbtnMwO5se

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) December 16, 2018


תוצאות נוספות

הואסקה – ויאריאל 2:2

אספניול – ריאל בטיס 3:1



CRÓNICA | La fe mueve montañas (1-3) ‍♂️

https://t.co/qcX71zdbZp#DíaDeBetis#EspanyolRealBetispic.twitter.com/LiawKjxhGk

— Real Betis Balompié (@RealBetis) December 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי