מסי זכה בפעם החמישית בנעל הזהב: "לא ציפיתי לכבוד הזה"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הפרעוש שכבש 34 שערים בעונת 2017/18 זכה בתואר בפעם החמישית, יותר מכל שחקן אחר. בטקס שחקן ברצלונה התייחס להגרלה נגד ליון: "היא לא הייתה אחת השמות שחששנו מהם, אבל זה עדיין יהיה מסובך"

(גודל טקסט)

ליאו מסי זכה בתואר "נעל הזהב" של אירופה אחרי שכבש 34 שערים בעונת 2017/18. הפרס ניתן על ידי ארגון העיתונאים והמגזינים האירופים. זוהי הפעם החמישית שמסי זוכה בתואר, יותר מכל שחקן אחר. כריסטיאנו רונאלדו מדורג אחריו עם ארבע זכיות ואחריהם עוד תשעה שחקנים עם שתי זכיות ביניהם תיירי הנרי, דייגו פורלאן, לואיס סוארס ואחרים.

תואר "נעל הזהב" מוענק לשחקן שכבש את מספר השערים הגבוה בתום כל עונה, אבל לחמש הליגות הגדולות יש מקדם של 2 נקודות על כל שער ולליגות בדרגה השנייה מקדם של 1.5 נקודות. ושאר הליגות מקבלות נקודה אחת על כל שער.

הפרס ניתן למסי בטקס שערך עיתון ה"מארקה" והפרעוש אמר: "לא ציפיתי לכל הכבוד הזה, כשהתחלתי את הקריירה שלו בסך הכל שאפתי להיות מקצוען ולהצליח בכדורגל. אני כרגע בקבוצה הכי טובה בעולם ואני משחק עם השחקנים הכי טובים בעמדה שלהם וזה עוזר לכל אחד מאיתנו לקבל את הפרסים האלה. אני נהנה מהעבודה שלהם על כר הדשא והמאמצים שלהם".


"ליון לא הייתה נחותה ממנצ'סטר סיטי" (Gettyimages)

הפרעוש התייחס להגרלה של ברצלונה בשמינית גמר האלופות מול ליון ואמר: "ליון לא הייתה אחת השמות החזקים שחששנו מהם, אבל זה עדיין יהיה מסובך. הם לא היו נחותים ממנצ'סטר סיטי בשלב הבתים וכרגע עד פברואר יש עוד הרבה זמן והכל יכול לקרות. אף אחד לא יודע באיזה כושר הם יגיעו למשחק וגם לא באיזה כושר אנחנו נגיע. מה שבטוח זה יהיה מפגש מסובך". בין הנוכחים בטקס היו גם נשיא בארסה ג'וזף ברטומאו והשחקנים סרג'יו בוסקטס וסרג'י רוברטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי