מסי: "רוצה שניימאר יחזור, אבל פ.ס.ז' לא תוותר עליו"

מסי וניימאר
מסי וניימאר | AFP

כוכב ברצלונה התראיין למארקה ודיבר בין השאר על הבריזלאי: "אנחנו חברים ועברנו דברים יפים ביחד". בנוסף ענה לרונאלדו: "לא צריך שינוי, אני בקבוצה הגדולה בעולם", על דמבלה: "יכול להיות אחד הגדולים ביותר"

(גודל טקסט)
ליאו מסי סיפק ראיון נדיר לעיתון המדרידאי "מארקה", כשנכתב שבדומה לכריסטיאנו רונאלדו, גם קפטן ברצלונה יכול לפתוח מוזיאון כדי להראות את כל התארים בהם זכה, כולל חמישה "כדורי זהב" וחמש "נעלי הזהב". הכוכב הארגנטינאי דיבר בין השאר על הכדורגל, ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו והמשפחה.


אם ניימאר יחזור לברצלונה: "אני רוצה מאוד שהוא יחזור, אבל זה מסובך. היינו מאוד רוצים שיחזור גם כשחקן וגם כאחד שיתרום לחדר ההלבשה. אנחנו חברים ועברנו דברים יפים ביחד, וגם פחות יפים. היינו הרבה זמן ביחד, אבל יהיה לו קשה מאוד לעזוב את פאריס סן ז'רמן, היא לא תוותר עליו".


זכייה בליגת האלופות: "יהיה טוב לזכות בתואר הזה בפעם החמישית. כמו שאמרנו בתחילת העונה, ליגת האלופות היא דבר מיוחד, על כל מה שהיא מסמלת. יש לנו את השאיפה לזכות שוב בתואר".


כדורגל והמשפחה: "אני אוהב מאוד כדורגל, אבל המשפחה היא מעל לכל דבר".



מסי עם ניימאר. פ.ס.ז' מונעת את האיחוד (Gettyimages)


היריבות עם כריסטיאנו רונאלדו: "זו הייתה יריבות מאוד בריאה ונפלאה עבור הצופים. כבר בתחילת העונה אמרתי שריאל מדריד מועדון גדול, אחד הטובים בעולם עם שחקנים גדולים. כריסטיאנו יהיה חסר בכל קבוצה אותה יעזוב. לעזוב לאיטליה ולהצטרף אליו? אני לא צריך שינוי, אני בקבוצה הגדולה בעולם. האתגרים שלי מתחדשים בכל שנה".


העובדה שברצלונה סופגת יותר שערים השנה בהשוואה לאשתקד: "אנחנו משחקים השנה שוב במערך 4-3-3. בעונה שעברה שיחקנו עם שתי שורות של ארבעה שחקנים והשארנו ליריבות מעט מרווחים כדי להיכנס. בשיטה של העונה אנחנו שולטים יותר ומסוכנים יותר, אבל גם יותר פגיעים. אנחנו מרגישים כעת יותר בנוח עם הכדור".


המקום החמישי ב"כדור הזהב": "כששמעתי מי מועמד, ידעתי מראש שלא אזכה בכדור הזהב גם הפעם".


MESSI: "I LOVE FOOTBALL, BUT FAMILY IS ABOVE EVERYTHING"

"I would like to work with Guardiola again, he is one of the best."

"It's important to once again bet on the kids from La Masia."

"Dembélé has the conditions to get where he wants." #fcblivepic.twitter.com/1wTYJ0DIlv

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 27 בדצמבר 2018

פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה לעבוד איתו שוב, הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם".


על עוסמאן דמבלה: "על המגרש אין לי ספק שהוא גאון כדורגל, עכשיו הכל תלוי בו לאיזה כיוון הוא יילך. הוא יכול להיות אחד הגדולים ביותר. הוא צעיר שעדיין מסתגל וכבר הבין את הטעויות שעשה מחוץ למגרש כי הוא ילד טוב מאוד. אנחנו רוצים לעזור לו".


שחקני הבית של ברצלונה: "חשוב מאוד להתבסס שוב על הנוער שגדל בל'ה מאסיה'. יש לנו את קרלס אלנייה, ריקי פוץ' וחואן מירנדה ועוד שחקנים שעלו מהאקדמיה ומוכשרים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי