טוטנהאם דורשת מריאל מדריד 250 מליון יורו עבור אריקסן

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

הבלאנקוס מחפשים מחליף למודריץ', אך לא מוכנים לשלם את תג המחיר הגבוה של הספרס. שחקני הקבוצה קיימו אסיפת חירום לפני האימון המסכם נגד לגאנס. סולארי עשוי לעזוב בקיץ, רוחו של מוריניו מרחפת מעל המועדון

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עושה הכל להחתים את כריסטיאן אריקסון כדי לשפר את המצב הרעוע בו נמצאת הקבוצה, כך דווח הבוקר (שלישי) ב"אס". החוזה של אריקסן מסתיים ב-2020 והוא סירב עד כה להצעות להאריך את החוזה שלו. בין המועדונים יש יחסים טובים מאז מכירתם של לוקה מודריץ' וגארת' בייל, אבל מאז עזיבת בייל בטוטנהאם לא רצו להעביר שחקנים לריאל מדריד.


לפי הדיווח כעת היו"ר דניאל לוי מנסה לנצל את המצב הלחוץ בו נמצאת ריאל מדריד ודורש 250 מיליון יורו על מכירת הדני אריקסן שיהיו גם שיא עולמי בהעברות שחקנים. השיא שייך כעת לניימאר שעבר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן ב-222 מיליון יורו. גם כשבייל עבר לבלנקוס זו היתה עברת שיא של 101 מיליון יורו.


ריאל מדריד לא מוכנה לשלם את הסכום למרות שהיא רוצה את אריקסן. אם לוי יחכה לקיץ הקרוב תהיה לו בעיה, כי הערך של הבלגי יירד בגלל שבינואר 2020 הוא כבר יוכל לחתום בכחל קבוצה שירצה ולעבור בקיץ של השנה הבאה ללא תמורה. לפי העיתון "אינדיפנדט" הסכום שריאל מדריד מוכנה לשלם הוא 100 מיליון ליש"ט (111 מיליון יורו). בריאל מדריד חושבים שגם דני סבאיוס יוכל להיות היורש של מודריץ' ולכן בכל הקשור לעסקת אריקסן לבלאנקוס יש סבלנות.



טוטנהאם דורשת עבורו 250 מליון יורו. כריסטיאן אריקסון (Gettyimages)


בתוך כך, ריאל מדריד תשחק מחר נגד לגאנס בגביע המלך בשמינית הגמר כשהיא נמצאת במשבר גדול (22:30, שידור ישיר בספורט2). עתידו של סנטיאגו סולארי עדיין לא ברור אם התוצאות ימשיכו להיות גרועות לאחר שריאל מדריד לא ניצחה את שני משחקיה האחרונים. רוחו של ז'וזה מוריניו מרחפת מעל המועדון, אבל הנשיא פלורנטינו פרס היה מעדיף להשאיר את סולארי בתפקיד ומנסה להרגיע את המצב. הבעיה שיש בקבוצה גם מכת פציעות שאף אחד לא תכנן כשטוני קרוס שסובל מקרע במפשעה הצטרף אתמול למריאנו וייעדר בין שבועיים לשלושה שבועות, גארת' בייל, מרקו אסנסיו ומרכוס יורנטה הפצועים וייעדר בין שבועיים לשלושה.


הצגתו של בראהים דיאס אתמול המתיקה רק מעט את הגלולה המרה כאשר העיתון בעיתון ה"אס" נכתב כי דיאס שעוד לא בעט בכדור בריאל מדריד קיבל סעיף שחרור של 750 מיליון יורו גדול יותר מזה שיש לאיסקו (700), דני סבאיוס (500) ומרקו אסנסיו. פרס מוכר שקט והמשך פרויקט הצעירים של הבלאנקוס, אבל למעשה הוא כועס מאוד ומתוסכל מהמצב. הוא רוצה למצוא פיתרון, אבל לא רוצה למהר.



ערך אימון בכורה בריאל מדריד. בראהים דיאס (AFP)


מצד שני אוהדי ריאל מדריד לא קונים את הרכש של הצעירים ושרקו בוז לפרס ודרשו שיתפטר אחרי ההפסד לסוסיאדד 2:0 מסנטיאגו ברנבאו. עתידו של סולארי לא ברור. יש לו חוזה עד 2021, אבל אנשי הנהלה לא אוהבים את היחס שלו לאיסקו שהוריד את הביטחון לשחקן היחיד שהיה אמור להוליך את הקבוצה בעת משבר. אפילו מול סוסיאדד כאשר שחקני הרכב ראשון היו פצועים איסקו עדיין פתח על הספסל. הבעיה שאם סולארי יפוטר הנשיא פרס ייאלץ להודות שטעה פעם שנייה במינוי המאמן אחרי ז'ולן לופטגי. לא ברור מי יחליף את סולארי במקרה של כישלון. למוריניו אין הרבה תומכים בסנטיאגו ברנבאו חוץ מפרס.


¡Nuestro entrenamiento matinal ya está en marcha!
☝ ¡La primera sesión de @Brahim con sus nuevos compañeros del @RealMadrid!
Nuestro último entrenamiento antes del partido de la Copa del Rey contra el @CDLeganes.#RMCity | #HalaMadridpic.twitter.com/vtk4yMgOHr

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) 8 בינואר 2019


אתמול לפני אימון הבאלנקוס היה שיחת חירום של השחקנים שארגן סרחיו ראמוס במשך 25 דקות וגם לוקה מודריץ' וקארים בנזמה דיברו עם השחקנים. לפי התוכנית של "אל צ'ירינגיטו" מרסלו הודה בשיחה שהוא יודע כי הוא לא נמצא בכושר טוב. כולם יודעים שהמשחק נגד לגאנס עשוי להיות יותר מאשר משחק גביע רגיל אלא ציון דרך אם המשבר מעמיק או לא.


לפי ה"אס" וכלי תקשורת אחרים בספרד הנשיא פרס נתן הוראה לנסות לרכוש את כשישטוף פיונטק חלוץ גנואה שכבש העונה 13 שערים בסרייה A. הניסיון לרכוש את מאורו איקרדי קשה בגלל שאינטר דורשת ממנו קודם להאריך את חוזהו כדי להגדיל את סעיף השחרור שלו מ-110 מיליון יורו לסכום יותר גבוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי