צפו בתקציר: ברצלונה ניצלה מתבוסה, נוצחה רק 2:1 אצל לבאנטה

קוטיניו, וידאל, דמבלה, בוסקטס
קוטיניו, וידאל, דמבלה, בוסקטס | Gettyimages

מחזיקת גביע המלך ב-4 השנים האחרונות הציגה כדורגל חלש להחריד בשמינית הגמר ורק יכולת אדירה של סילסן מנעה תוצאה מביכה. קבאקו הימם (4), מיוראל הכפיל (18) וקוטיניו נתן תקווה (85). בחמישי: הגומלין

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

ברצלונה גילתה הערב (חמישי) פעם נוספת שהחיים ללא ליאו מסי ולואיס סוארס, שזכו למנוחה ונותרו מחוץ לסגל, אינם פשוטים. מחזיקת גביע המלך רשמה הפסד במשחק הראשון בשמינית הגמר, 2:1 בחוץ נגד לבאנטה והיא תגיע לגומלין בקאמפ נואו (חמישי ב-22:30, ישיר בספורט4) עם תוצאה יחסית נוחה רק הודות לשער חוץ יקר של פיליפה קוטיניו שצימק מהנקודה הלבנה (85).


ג'ייסון מורייו, הבלם המושאל מוולנסיה, קיבל את הקרדיט ב-11 ורשם הופעת בכורה שהוא לא ירצה לזכור. גם מלקום, עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו וארתורו וידאל פתחו בהרכב ולא עמדו בציפיות, ורק סדרת החמצות של שחקני לבאנטה ויכולת נהדרת של יאספר סילסן בין הקורות מנעה מארנסטו ואלוורדה לצאת מהמשחק בוולנסיה עם תבוסה מביכה.


ברצלונה פתחה את המשחק בשאננות ושילמה על כך ביוקר כעבור ארבע דקות כשאריק קבאקו נגח מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-12 מחזיקת הגביע ניצלה הודות לסילסן שמנע שער בטוח, אך בדקה ה-18 גם השוער לא הצליח להושיע. בורחה מיוראל המושאל מריאל מדריד קיבל כדור עומק נפלא מבואטנג ושלח בעיטה חדה לרשת, 0:2 מדהים למארחת בהפסקה.


סרג'יו רוברטו עלה מהספסל של ברצלונה בדקה ה-46, אך גם הוא לא עזר לברצלונה שהציגה משחק הגנה איום ונורא. בדקה ה-64 רק אלילת המזל מנעה מלבאנטה את השלישי לאחר שחוסה לואיס מורלאס המחליף נותר לבדו מול סילסן משישה מטרים, אבל השוער שוב יצא עם ידו על העליונה. בדקה ה-85 דניס סוארס המחליף פרץ בצורה נהדרת לרחבה והוכשל על ידי קוקה. קוטיניו, שלא הורגש יותר מידי, דייק מהנקודה הלבנה וסידר לבארסה שער חוץ יקר מפז, רק 1:2 ללבאנטה בסיום.



ה-11 של ברצלונה הערב בוולנסיה (Gettyimages)


הרכבים
לבאנטה
: אייטור פרננדס, קוקה, סרג'יו פוסטיגו, צ'מה, אריק קבאקו, רובן רוצ'ינה, חוסה אנחל קמפאניה (ג'ייסון, 69), סאנג'ין פרציץ', מוסז סימון, עמנואל בואטנג (חוסה לואיס מורלאס, 62), בורחה מיוראל.


ברצלונה: יאספר סילסן, נלסון סמדו, צ'ומי (קלמון לנגלה, 58), ג'ייסון מורייו, חואן מירנדה (סרג'י רוברטו, 46), סרחיו בוסקטס, ארתורו וידאל, פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, מלקום (דניס סוארס, 67).


מהלך המשחק
דקה 4, לבאנטה עלתה ל-0:1: והיממה את ברצלונה: רוצ'ינה הרים כדור חופשי משמאל, קבאקו עלה מעל כולם ונגח מקרוב לרשת.


דקה 18, לבאנטה עלתה ל-0:2: מחזיקת הגביע בהלם. ביורחה מיוראל המושאל מריאל מדריד קיבל כדור עומק נהדר ושלח בעיטה שטוחה לרשת. טירוף בוולנסיה.


דקה 85, ברצלונה צימקה ל-2:1: דניס סוארס המחליף פרץ נהדר לרחבה והוכשל בבירור על ידי קוקה. קוטיניו ניגש ושלח את הפנדל לרשת. שער חוץ יקר למחזיקת הגביע.

 

Malcom has played 363 minutes across all competitions for Barcelona since joining the club for £36.5m this summer.

Nearly exactly £100,000 a minute at the moment. pic.twitter.com/KDRcml1N7u

— Squawka Football (@Squawka) January 10, 2019

שער חוץ יקר. קוטיניו (Gettyimages)

שחקני לבאנטה חוגגים את השער המוקדם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי