מסי הגיע ל-400 שערי ליגה בברצלונה, ניצחון דרמטי לריאל

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

סוארס הבקיע פעמיים וגם בישל לפרעוש את ה-17 שלו העונה, האלופה שוב עם יתרון חמש נקודות בפסגה בזכות 0:3 על אייבר. יריבתה המושבעת ממדריד ניצחה 1:2 בבטיס, סבאיוס הכריע בדקה ה-88

(גודל טקסט)
המחזור ה-19 בספרד הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם המפגש בין בין ריאל בטיס לריאל מדריד, בו הצליח דני סבאיוס לכבוש נגד האקסית בדקה ה-88 והעניק לבלאנקוס 1:2 יקר שמנע מחזור שלישי ברצף ללא ניצחון. עוד קודם לכן עלתה לכר הדשא בקאמפ נואו ברצלונה, שעם 0:3 חלק על אייבר השיבה את יתרון חמש הנקודות בפסגה, השכיחה את ההפסד האחרון ללבאנטה בגביע וגם חגגה את שערו ה-400 ב"לה ליגה" של ליאו מסי.


ברצלונה – אייבר 0:3
ארבע תוצאות תיקו רצופות רשמה אייבר בליגה, אבל בקאמפ נואו היריבה הייתה גדולה עליה והמשחק הוכרע כמעט לפני שהתחיל. האלופה הגיעה להתמודדות כשהיא עם יתרון של שתי נקודות בלבד בפסגה לאור ניצחונה של אתלטיקו מדריד 0:1 על לבאנטה בצהריים, אבל לואיס סוארס נהנה מבישול של פיליפה קוטיניו כבר בדקה ה-19 כדי להרגיע את הרוחות.


בדקה ה-53 האורוגוואי גם הוסיף בישול למאזנו כשסידר לליאו מסי את שער הליגה ה-17 שלו העונה וה-400 שלו ב"לה ליגה" (ב-435 משחקים) ותוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-59, אז היה זה סרג'י רוברטו שחזר מפציעה ובישל לסוארס את השני שלו במשחק. אגב, מסי השני שעושה זאת, אחרי כריסטיאנו רונאלדו שכבש 409 שערים בחמש הליגות הבכירות, אבל ב-63 משחקים פחות מאשר CR7.

His goat-ness. pic.twitter.com/n671ZPBphs

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 13, 2019

pic.twitter.com/qbTD6exyFq

— AS English (@English_AS) January 13, 2019


ריאל בטיס – ריאל מדריד 2:1
דני סבאיוס שיחק בבטיס עוד כשהייתה בליגה השנייה, הפך במדיה לכוכב ונרכש על ידי ריאל מדריד. הערב הוא חזר הביתה, עלה מהספסל בדקה ה-74 וכעבור ארבע עשרה דקות כבש בכדור חופשי את שער הניצחון הכל כך יקר עבור הבלאנקוס, שמנעו מחזור שלישי ברצף ללא ניצחון וטיפסו למקום הרביעי עם 33 נקודות, מפגרת אחר סביליה רק במאזן פנימי – ואותה היא תארח במחזור הבא בברנבאו, אחרי שבסיבוב הקודם הובסה באנדלוסיה 3:0.


לוקה מודריץ' היה הראשון למצוא את הרשת כשבדקה ה-13 הכניע את פאו לופס ואפשר לסולארי להעלות חיוך קל על פניו, אבל בדקה ה-67 ג'ובאני לו סלסו בישל לקנאלס את השוויון שהימם את אלופת אירופה. כמו סבאיוס, מהספסל עלה גם בראהים דיאס לשמונה דקות ראשונות במדי הבלאנקוס, בעוד איסקו נותר בקצה הספסל וכלל לא שותף, אפילו במשחק בו פתחו פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ג'וניור ולוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו וגארת' בייל הפצועים לא התלבשו.



מודריץ' חוגג. ניצחון דרמטי לבלאנקוס בסופו של דבר (Gettyimages)


Get in boys! Big three points. #HalaMadridhttps://t.co/7CP9oiiUDR

— Gareth Bale (@GarethBale11) January 13, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי