"העימות": ניימאר וקבאני כמעט הלכו מכות בחדר ההלבשה

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | AFP

בצרפת טוענים ששני כוכבים פ.ס.ז' היו קרובים להחלפת מהלומות פיזיות בסיום המשחק מול ליון, בספרד מדווחים שהברזילאי פנה לבעלים ודרש שהאורוגוואי יעזוב. דוגארי תקף את ניימאר, גם באלוטלי לקח צד

(גודל טקסט)
העימות בין ניימאר ואדינסון קבאני ממשיך להעסיק את כלי התקשורת בצרפת. "ל'אקיפ" מדווח הבוקר (שלישי) שהשניים כמעט הגיעו לעימות פיזי בחדר ההלבשה. לפי הפרסומים בצרפת האורוגוואי צפוי לעזוב כבר בינואר. על פי דיווח ב"ספורט" הספרדי, ניימאר כבר פנה לבעלים של פאריס סן ז'רמן, נאסר אל-חאליפי, בטענה שהקיום עם קבאני הוא בלתי אפשרי, והברזילאי ביקש שהאורוגוואי יימכר.


חבריו של ניימאר, טיאגו סילבה ומרקיניוס, נאלצו להתערב כדי להפריד בין השניים וסירבו לדבר עם העיתונאים לאחר היציאה מחדר ההלבשה. הקשר אדריאן ראביו הכחיש שהייתה מהומה וטען ששרר שקט בחדר ההלבשה.




"העימות", כך מכנים בצרפת את הסכסוך בין שני כוכבי פאריס סן ז'רמן. "החיים אף פעם לא שקטים בפ.ס.ז'", נכתב ב"ל'אקיפ". "גם כשהם לא מפסיקים לנצח. קבאני היה כל כך עצבני אחרי המשחק שהוא נכנס ישירות לחדר ההלבשה ואפילו לא הלך להודות לאוהדים. כשניימאר נכנס לחדר ההלבשה, האורוגוואי צעק לעברו שהוא לא אהב את ההתנהגות שלו. הברזילאי לא נותר חייב וענה במילים מעליבות. שחקן "200 מיליון היורו" יצא מהפארק דה פראנס כשראשו מוסתר עם כובע. אגב, הכתבים המקומיים טוענים שהמשחק מול ליון לא היה הפעם הראשונה שהשניים מתווכחים על ביצוע הכדורים החופשיים והפנדלים.


קבאני התראיין לתחנת רדיו באורוגוואי וטען שהסיפור נופח ואלה דברים שקורים על מגרש הכדורגל. "אין שום בעיה עם ניימאר. הוא הגיע עכשיו לקבוצה ואלה עניינים של התאקלמות. אני חושב שהוא התאקלם מהר מאוד. אני לא יודע למה הומצאו סיפורים על עימות, אלו דברים שקורים בכדורגל והכל נורמלי. שמעתי מאחי שאנשים אומרים 'קבאני לא ייתן לאף אחד לבעוט פנדלים ושיש בעיה עם ניימאר'. האמת היא שאין שום בעיה". כידוע הטענה היא שניימאר מנהיג את החבורה הברזילאית, אשר דואגת לתת לו קודם את הכדורים ולא לקבאני שמרגיש מתוסכל.

Cavani, Le Clash: should i stay or should i go pic.twitter.com/Gh0F1gqMn5

— Vinicius Fagundes (@Vn_Fagundes) September 19, 2017


במועדון גם חוששים שהברזילאים יעשו הכל כדי לסייע לחברם לזכות בכדור הזהב, גם אם זה יבוא על חשבון ההישגים הקבוצתיים. מסתמן שהמאמן אונאי אמרי יבקש ממקסוול, שחקן העבר הברזילאי שעובד עם המנהל המקצועי, לפשר בין הצדדים. בינתיים, כריסטוף דוגארי מכוכבי נבחרת צרפת במונדיאל 1998, תקף את ניימאר בראיון שהעניק לרדיו מונטה קרלו ואמר לאמרי כי הוא צריך להתעורר: "ניימאר שחקן גדול, אבל הוא מתנהג כאילו זכה כבר באליפות עם פ.ס.ז' בליגת האלופות וכל תואר אפשרי. הוא שחקן גדול, אבל הוא בטוח לא שווה 222 מיליון יורו. אם אמרי לא יתעורר, עוד מעט ניימאר יקבע לו את ההרכב ואיזה שחקנים יגיעו ויעזבו את המועדון".


עוד אמר דוגארי: "קבאני כבר משחק כמה עונות בפ.ס.ז' ומגיע לו כבוד, אבל כנראה שהוא לא יישאר עוד הרבה זמן בקבוצה'". גם מריו באלטולי לא פספס הזדמנות להביע את דעתו בנושא. כוכב ניס העלה לסטורי באינסטגרם את השער של ה'לאקיפ' בו חיזק את קבאני כשכתב 'ניימאר, לא היית צריך אפילו לבקש ממנו לבעוט' ואז החמיא לברזילאי – כוכב".  


   

L'Equipe show Edinson Cavani and Neymar fighting in a sandpit. #PSGpic.twitter.com/Yb1xtqVTOU

— Sport Witness (@Sport_Witness) September 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי