ניימאר מחוץ לסגל פ.ס.ז' לקראת מונפלייה בשל פציעה

ניימאר וקבאני
ניימאר וקבאני | AFP

פחות משבוע אחרי המריבה עם קבאני על הפנדל, הברזילאי לא יעמוד מחר לרשותו של אמרי. צפוי להיות כשיר למשחק מול באיירן ברביעי באלופות. ראקיטיץ מברצלונה': "עזיבת ניימאר - החלטה רעה עבורי"

(גודל טקסט)

אולי בתזמון נוח מבחינת מאמן פאריס סן ז'רמן אונאיי אמרי, ניימאר לא יהיה בסגל למשחק החוץ של הקבוצה מחר (שבת) מול מונפלייה. פחות משבוע אחרי המריבה עם אדינסון קבאני, הברזילאי נפצע באימון הבוקר של הקבוצה,כשלאחריו העלה ניימאר תמונה לחשבון האינסטגרם שלו בה ניתן לראות חבישה על הבוהן. גם אנחל די מריה לא יהיה בסגל בשל פציעה.

הברזילאי כזכור הספיק להתנצל בפני קבאני על הריב במסגרתו דרש לבעוט את הפנדל מול ליון. לפחות כלפי חוץ המריבה הסתיימה, אולם מה שבטוח שכעת אם יפסק על פנדל או בעיטה חופשית, הלחץ כיצד יגיבו שני הכוכבים לא יטריד את אמרי. ניימאר צפוי להיות בסגל לקראת משחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן ברביעי בפארק דה פראנס. 

בינתיים, קשר ברצלונה, איבן ראקיטיץ', התראיין ל-BBC והתייחס לעזיבתו של הברזילאי. "זו הייתה החלטה רעה עבורי", הודה הקרואטי, "עבורי היה קשה לקבל את זה לא רק כי הוא אחד השחקנים הגדולים, אלא גם אדם גדול". מעניין מה יגידו בהנהלת הבלאוגרנה שהגישה תביעה נגד הברזילאי ומערכת היחסים שלה איתו מעורערת. "אני מקווה שהוא יבקיע הרבה שערים בפאריס ושיהיה מאושר שם", הוסיף ראקיטיץ'.

איבן ראקיטיץ' (gettyimages)איבן ראקיטיץ'. מה יחשבו בהנהלת ברצלונה על דבריו? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי