סנט אטיין ואוסקר גרסיה חילצו 2:2 מראן, מארסיי חזרה לנצח

סנט אטיין
סנט אטיין | AFP

הירוקים נקלעו פעמיים לפיגור מול קבוצת התחתית, אך הצליחו להוציא נקודה שהשאירה אותם במקום הרביעי בליגה. אוקמפוס כבש ובישל ב-0:2 של הקבוצה מדרום צרפת. ניצחון שלישי ברציפות לראניירי ונאנט

קבוצות: סנט אטיין
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נמשך היום כשבמוקד סנט אטיין של אוסקר גרסיה סיימה ב-2:2 בבית מול ראן. נאנט וראניירי המשיכו בדהירה עם 1:2 על שטרסבורג ומארסיי חזרה לנצח כשגברה בבית 0:2 על טולוז במשחק שנעל את המחזור.



סנט אטיין – ראן 2:2

שחקניו של אוסקר גרסיה חילצהו רק נקודה מקבוצת התחתית, שהשאירה את הירוקים במקום הרביעי. בנג'מן בוריג'ו ניצל טעות קשה בהגנה והקפיץ מחוץ לרחבה כדור מעל השוער סטפן רופייה בדרך ל-0:1. למזלה של המארחת, עמוק בתוספת הזמן (45+2) גבריאל סילבה דחק מקרוב את השיוויון והוריד את הקבוצות להפסקה ב-1:1. בדקה ה-53 וואחבי חאזרי החזיר את היתרון לראן כשקבע 1:2 מפנדל, אך בדקה ה-70 ג'ונתן במבה קבע את תוצאת המשחק כשדייק גם הוא מהנקודה הלבנה.



גרסיה. נשאר במקום הרביעי (AFP)


שטרסבורג – נאנט 2:1 
הדהרה של קלאודיו ראניירי נמשכת. נאנט השיגה ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, מה שהעלה אותה למקום החמישי בטבלה. אדריאן תומאסון (13) ולאו דוביוס (24) כבשו למנצחת. שער של נונו דה קוסטה מכף ורדה (10) לא הועיל לקבוצה מחבל אלזס שספגה הפסד רביעי ברציפות ושקועה מתחת לקו האדום.


מארסיי – טולוז 0:2

אחרי שני ההפסדים לפאריס סן ז'רמן וראן, קבוצתו של רודי גרסיה חזרה לנצח ב"אורנג' ולודרום" ועלתה למקום החמישי על חשבון נאנט. טולוז לעומתה, ירדה למקום ה-14. בדקה ה-32 מארסיי עלתה ליתרון אחרי שפלוריאן  טובן פרץ לרחבה מימין, איבד את הכדור, קיבל אותו בחזרה מלוקאס אוקמפוס וקבע מקרוב 0:1. בדקה ה-62 זה כבר הפך ל-0:2 כשקרן מימין הוגבהה לרחבה ואוקמפוס דחק עם הברך את הכדור לרשת של אלבן לאפונט הצעיר.



אוקמפוס. שער ובישול של הארגנטינאי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי