שוב לא שקט בפאריס סן ז'רמן: ניימאר התעמת עם אמרי

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הכוכב הברזילאי התווכח עם מאמנו לפני המשחק מול מארסיי (22:00), כך לפי "ל'אקיפ": "לוקח לשחקנים זמן להתאקלם, אולי ייקח לו חצי שנה"

(גודל טקסט)

לא שקט בפאריס סן ז'רמן. הסיפור שוב קשור לכוכב 222 מיליון היורו ניימאר, והפעם מי שהתעמת איתו היה מאמן הקבוצה, אוניי אמרי. כזכור ניימאר כבר הספיק להתעמת עם אדינסון קבאני ולפי הדיווחים האחרונים באחד האימונים האחרונים היחסים עלו על שרטון גם עם מאמנו. כל זאת עוד לפני המשחק הערב מול מארסיי (22:00).

ניימאר, שכבר כבש תשעה שערים ובישל עוד שבעה בעשרה משחקים בכל המסגרות, נחשב לאיש החזק בפ.ס.ז' כיום. לפי הל'אקיפ ניימאר כעס על המאמן שהורה לחצי מהשחקנים לקיים אימון קצר יותר בסוף השבוע מכיוון שהם שיחקו מול אנדרלכט בליגת האלופות ולדעתו הם עייפים. 

עוד לפי אותו דיווח, ניימאר זרק כדור לעבר החומה במגרש האימונים אחרי שהמאמן הורה לו לסיים את האימון מוקדם מהצפוי. בין השניים פרץ ויכוח. השבוע היו שמועות שז'וזה מוריניו יקבל הצעה בקיץ להחליף את המאמן אם לא יזכה בליגת האלופות. ובוודאי שהעימות עם ניימאר לא תורם למעמדו. גם קרלו אנצ'לוטי הועלה כמועמד אחרי שאימן בעבר את הקבוצה ולא עזב בטריקת דלת.


ניימאר מכדרר מול אנדרלכט. לא אהב את האימון הקצר (Gettyimages)

המאמן נשאל על ההתאקלמות של ניימאר בפ.ס.ז' ואמר: "זה לוקח זמן. שבוע, שבועיים אולי חצי שנה. אולי זה ייקח יותר זמן. גם החברים שלו בקבוצה צריכים להתרגל אליו". ייתכן שדבריו גרמו גם הם לריב עם ניימאר.

אם לא די בכך, מרקו וראטי יצא בהצהרה מוזרה כשאמר: "ניימאר ואני יכולים להרוויח סכומי כסף גדולים יותר במועדונים אחרים והעובדה שאנחנו בפאריס סן ז'רמן אומרת שאנחנו בקבוצה מרצוננו". דני אלבס יחמיץ את המשחק היום בגלל פציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי