דיווח: לניימאר נמאס מהמאמן אמרי. 0:3 לפ.ס.ז' על ניס

ניימאר
ניימאר | Getty

בברזיל טוענים שהכוכב התלונן בפני הנהלת המועדון גם על כך שהוא לא נקבע כבועט היחיד של הפנדלים. בהיעדרו של הברזילאי (מורחק) כבש קבאני צמד ודי מריה בישל פעמיים

(גודל טקסט)
התקשורת בברזיל מדווחת על קרע בין ניימאר למאמן פאריס סן ז'רמן אונאי אמרי. לפי הידיעות לניימאר נמאסו ההרצאות הטקטיות של המאמן המלוות בקטעי וידאו. לדבריו השחקנים מבלים שעות מול הווידיאו במקום להתאמן על כר הדשא. השחקן התלונן על המאמן בפני הנהלת פ.ס.ז'.


עוד יודעת התקשורת בברזיל לספר כי ניימאר איבד את שלוות רוחו אחרי שבאחד האימונים השבוע לא הסכים אמרי לתת לו להתאמן עם המילואים כדי לצבור יותר דקות אימון עם הכדור והכריח אותו לשבת ולראות קטעי וידאו. הדבר משגע את ניימאר שטען כי הוא לא לומד דבר מקטעי הווידאו שנעשים מדי אימון במשך 30 דקות נוספות.




"ניימאר מאוד אגרסיבי ורוצה לרדת לכר הדשא ולשחק בלי לנסות להסתגל למשחק של פאריס סן ז'רמן", אמר אמרי בנושא הזה, "הוא לא רוצה להכיר את הדרך בה הקבוצה משחקת. לדעתי הוא לא התרגל עדיין למשחק שלנו ואני מנסה לעשות זאת דרך קטעי הוןידאו שאני מראה לו". גם בברזיל המאמן צ'יצ'ה מקדיש זמן לניתוח וידאו, אבל עושה זאת בזמן קצר.


Neymar is not happy at @PSG_English

He has complained to the board about Emery!

https://t.co/7JxQWnRpgmpic.twitter.com/bPcoQCWY9g

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) October 27, 2017


התקשורת הברזילאית גם דיווחה שניימאר לא מוכן לקבל את ההחלטה של אמרי שבעיטות הפנדלים במשחקים יתחלקו בינו לבין אדינסון קבאני. לדעתו של הכוכב הברזילאי זאת טעות להחליט בכל משחק לגופו מי יבעט פנדלים ומצפה להחלטה של המאמן שהוא יהיה הבועט.


מנגד דיווח "לה פריזיאן" הצרפתי שניימאר הוא שחקן "מועדף". כך למשל אסור לשחקנים לתקל אותו חזק מדי, המאמן לא דורש ממנו להשתתף במשחק ההגנתי והוא היחיד שלא מסתובב עם תיק של המועדון אלא תיק אישי מאחד הספונסרים. שלו.


פ.ס.ז' – ניס 0:3
ובצל פרשות ניימאר וגם בלעדיו (הברזילאי מורחק) הביסה המוליכה הצרפתית 0:3 את ניס המתדרדרת בפתיחת המחזור ה-11. אנחל די מריה ויוליאן דרקסלר שלא פתחו מול מארסיי ב-2:2 עלו ב-11 והארגנטינאי לקח את ההזדמנות בשתי ידיים כשסיים עם שני בישולים.


כבר בדקה השלישית די מריה הגביה כדור חופשי משמאל ואדינסון קבאני בצלילה אופיינית פגש את הכדור בראשו והסיט אותו לכיוון הנגדי, 0:1 לפ.ס.ז'. בדקה ה-31 שוב שילוב בין שני כוכבי פ.ס.ז' בעידן טרום ניימאר: די מריה בכדור עומק גבוה לעברו של האורוגוואי שהקדים את ולטר בניטס, עקף את שוער ניס וגלגל לרשת את ה-0:2. דאנטה, הבלם הברזילאי שמתמחה בשערים עצמיים אומללים, עשה זאת שוב בדקה ה-53 שהקדים את דני אלבס על פי השער רק כדי לדחוק אץ הכדור לשערו הוא.


Edinson Cavani has now scored 63 goals in his last 63 games across all competitions for PSG.

Just keeps scoring. pic.twitter.com/JJzZ1YMvVy

— Squawka Football (@Squawka) October 27, 2017


פ.ס.ז' עלתה ל-29 נקודות מ-33 אפשרויות, בעוד ניס ספגה הפסד רביעי רצוף ועלולה למצוא את עצמה בסיום המחזור מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי