בעקבות תקיפת האוהד: מארסיי שחררה את פטריס אברה

פטריס אברה
פטריס אברה | טוויטר

המועדון מדרום צרפת בחר להתיר את חוזהו של המגן בן ה-36, שבעט בראשו של אוהד הקבוצה במפגש הליגה האירופית בפורטוגל. 0:1 לראן על בורדו השוקעת

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
מארסיי הודיעה הערב (שישי) על התרת חוזהו של פטריס אברה. ההחלטה של המועדון מדרום צרפת לשחרר את המגן בן ה-36, הגיעה בעקבות התקרית האלימה שלו עם אחד מאוהדי הקבוצה לפני המשחק מול ויטוריה גימרייש בשלב הבתים של הליגה האירופית. לאלו שבמקרה פספסו, אברה התפרע במהלך החימום ופגע באחד מאוהדי קבוצתו, שבחרו לקלל את שחקני מארסיי במשחק שנערך בפורטוגל.


אברה פגע בראשו של האוהד, בקפיצה שהזכירה את הפגיעה של אריק קאנטונה במהלך אמצע שנות התשעים. האווירה המתוחה בפורטוגל עלתה לצרפתי, שנחשב לדמות אהודה, בקור הרוח שלו והוא הורחק. אברה הפך לראשון שהורחק ממשחק בליגה האירופית מבלי לשחק. מאוחר יותר הודיעה מארסיי על התרת חוזהו של אברה, שיגיע לוועדת משמעת ויסיים את דרכו בקבוצה של רודי גארסיה. כזכור, המגן שב לצרפת אחרי קדנציה מרשימה במנצ'סטר יונייטד ויובנטוס. במהלך הקדנציה הארוכה שלו במדי הטריקולור הוא רשם 81 הופעות ואף שימש כקפטן צרפת במונדיאל 2010. 


עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של אברה, שינסה למצוא קבוצה חדשה. הוא יעמוד לדין ב-10 בנובמבר והוא עשוי לספוג עונש הרחקה ארוך. העונה דעך מעמדו במארסיי והוא רשם רק שתי הופעות כאשר גם במשחק אתמול הוא לא נכלל בהרכב של גארסיה. המאמן סיפר אחרי התקרית האלימה: "אסור היה לפטריס להגיב. הוא שחקן עם ניסיון ואנחנו לא יכולים לקחת חלק בדברים כאלה. פטריס הוא שחקן ולא אוהד". מאוחר יותר, ראן גברה 0:1 על בורדו במשחק שפתח את המחזור ה-12 בליגה הצרפתית. המארחת הצליחה לברוח מהתחתית, כשהיא עם 15 נקודות, מרחק נקודה מבורדו, שספגה הפסד שלישי ברציפות. ז'רמי טולאלאן נגח לשער שלו בדקה ה-11. 
 

Patrice Evra kicking a Marseille Fan | Patrice Evra Kicks Fan In Head Ahead Of Marseille Game: https://t.co/3h3IV1sbcU via @YouTube

— DotAb (@dotabshow) 3 בנובמבר 2017



אברה והאוהד (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי