רשמי: פטריס אברה הושעה על ידי אופ"א עד תום העונה

פטריס אברה
פטריס אברה | טוויטר

מגן מארסיי, שבעט באוהד לפני משחק בליגה האירופית, הורחק על ידי ועדת המשמעת ולא יוכל לשחק במסגרות האירופאיות. מארסיי כבר הודיעה על שחרורו, הפרישה בדרך?

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
הבעיטה המכוערת של המגן פטריס אברה באוהד הקבוצה עלתה לו ביוקר, אולי אפילו הייתה אקורד הסיום של קריירה מפוארת. 


אברה בן ה-36, שהגיע הקיץ למארסיי אחרי שלוש שנים נהדרות ביובנטוס ועוד קודם לכן שמונה שנים במנצ'סטר יונייטד, הורחק על ידי אופ"א מכל מפעליה עד יוני 2018, בנוסף נקנס ב-10,000 יורו וכמובן שקבוצתו מארסיי מיהרה להתיר את חוזהו בעקבות המעשה וההחלטה שהגיעה עמה.



כבר לפני שבוע, לאחר המקרה, הודיעה מארסיי על השעייתו של המגן מכל פעילות. למי שבכל זאת לא נתקל באירוע, אברה בעט בראשו של אוהד הקבוצה לפני משחק הליגה האירופית מול ויטוריה גימרייש הפורטוגלית, במקרה דומה לזה של אריק קאנטונה בשנות התשעים. אברה עוד ניסה להתפייס עם אוהדי מארסיי ואחרי ה-0:5 על קון כתב באינסטגרם "תוצאה מצוינת. אני מודה לכל האוהדים האמיתיים של מארסיי וגאה בתמיכתם", אולם רבים קראו לשחררו לאלתר ללא כל קשר לעונש שספג הערב.


יש לציין שאברה יוכל למצוא מועדון חדש לשחק עבורו, אולם התנהגותו במקרה הנ"ל, כמו גם העובדה שהשיא מאחוריו ושמדובר בבחור בן 36, עלולה להרתיע מועדונים גדולים ולא מן הנמנע כי המגן יודיע על פרישה או ייאלץ לעזוב את אירופה וכמו רבים אחרים לפרוש הרחק מאור הזרקורים.


Kick & rush #Evrapic.twitter.com/wqNsbmlqWO

— Marcin Tyc (@MarcinTyc) November 2, 2017

BREAKING: Patrice Evra has been banned from all European club matches until June 30, 2018, for kicking a Marseille fan in the head. pic.twitter.com/lnfY9pPnJ1

— FourFourTweet (@FourFourTweet) November 10, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי