בעקבות הירידה למקום הלפני אחרון? ליל השעתה את ביילסה

מרסלו ביילסה
מרסלו ביילסה | צילום : GettyImages

המועדון הצרפתי הודיע על השעיית המאמן הארגנטינאי שהגיע בקול תרועה רמה, הנסיבות טרם ברורות בשלב זה. הקבוצה ניצחה רק שלושה משחקים ב-12 מחזורים

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)
כבר בחודש פברואר שעבר, מספר חודשים לפני שעונת 2017/8 יצאה לדרך, הודיעה ליל הצרפתית על מינויו של המאמן הארגנטינאי מרסלו ביילסה, שאת העונה שעברה פתח בלאציו ואותה עזב כעבור 48 שעות בלבד. הערב (רביעי) הודיעו ראשי ליל על השעייתו של המאמן מהמועדון, כשהנסיבות לכך טרם ברורות כלל.


ביילסה, בעברו בין השאר מאמן נבחרות ארגנטינה וצ'ילה, אתלטיק בילבאו ומארסיי, הצליח לצבור העונה בליגה 12 נקודות בלבד מ-13 משחקים – מה שמספיק כדי להתברג במקום הלפני אחרון בליגה. ביום שני האחרון ליל אף הפסידה לאמיין, קבוצה שלמעשה לפני המפגש ביניהן הייתה מתחת לקו וכעת קפצה עד למקום ה-12.




ה-3:0 המביך מול אמיין באמצע השבוע עצר את ליל אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אולם היא ניצחה בסך הכל שלוש פעמים העונה בליג-1, רשמה בנוסף שלוש תוצאות תיקו וכבשה רק 12 שערים, פחות משער למשחק.

Le LOSC a décidé ce jour de suspendre momentanément Monsieur Marcelo BIELSA de sa fonction d'entraîneur dans le cadre d'une procédure engagée par le club. pic.twitter.com/qR6AKRjLUL

— LOSC (@losclive) November 22, 2017

ליל השקיעה לא מעט כסף בקיץ האחרון, בין השאר רכשה את הברזילאים טיאגו מאיה ולואיז אראויו מסנטוס ומסאו פאולו בהתאמה, רכשה גם את ניקולה פפה מאנז'ר ובסך הכל השקיעה כ-22 מיליון יורו, סכום דומה לסכום שנכנס מעסקאות כשמעל כולם מכירתו של ניקולה דה פרביל לבורדו. כעת יהיה מעניין לשמוע מראשי ליל את פשר השעיית המאמן והאם משמעות הדבר שהוא סיים את דרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי