אביו של ניימאר: מעבר לריאל מדריד? איזו מן שאלה זאת?!

ניימאר עם אביו
ניימאר עם אביו | צילום: רויטרס

בראיון בברזיל, הכחיש אביו של הכוכב מעבר לאלופת אירופה או חזרה למולדתו: "אני לא יכול לדבר על משהו שאנחנו לא חושבים עליו. ניימאר נמצא איפה שחלם להיות ואחננו עובדים כדי שיישאר שם"

(גודל טקסט)

השמועות בנוגע למעבר של ניימאר לריאל מדריד בלתי פוסקות בתקופה האחרונה, ואביו של כוכב פאריס סן ז'רמן החליט לשים להן סוף ובראיון ל"פוקס ספורטס ברזיל", הכחיש שהקבוצה מבירת ספרד מעוניינת בשחקן.

"איך אני אענה לזה? לא יכול לדבר על דבר שלא קיים. איך הוא יילך לריאל מדריד? איזו מי שאלה זאת?", ענה בטון עצבני ניימאר האב, שגם מנהל את הקריירה לבנו בן ה-25. עם זאת, לא שלל מעבר עתידי: "כיום אנחנו לא חושבים על זה, לענות על זה פירושו להזין את הרעיון שזה לא אפשרי. אני לא יכול לדבר על מו"מ בעוד חמש או שש שנים. לניימאר יש חוזה ארוך בפ.ס.ז'. הוא רק הגיע לפני שלושה חודשים וכבר מדברים על עזיבה. זה קשה לענות לסוג כזה של שאלות כי זה רק מזין את השמועות".

ניימאר סניור שלל גם את השמועות שבנו יחזור לברזיל וישחק בפלמנגו: "לניימאר יש קריירה בינלאומית ולא נראה לי שיעזוב את אירופה בשמונה השנים הקרובות. לא חושב שיחזור לברזיל. אנחנו עובדים קשה כדי להשאיר את הקריירה שלו איפה שהוא חלם שהיא תגיע. הוא חלם להגיע לאירופה והיום הוא שם. בינתיים הוא שחקן בן 25 שמפתח את הכדורגל שלו שם. הוא יכול להגיע לפלמיירס, פלמנגו, או סנטוס, אבל אי אפשר לחזות את זה כרגע. זו ספקולציה".


ניימאר. נמצא איפה שחלם להיות (AFP)

בנוסף, התייחס לדמעות של ניימאר אחרי הניצחון 1:3 של ברזיל על יפן במשחק ידידות בתחילת נובמבר, אז הגן עליו מאמן הנבחרת צ'יצ'ה: "לניימאר היו הרבה רגשות באותו רגע שהתבקש לדבר, וזאת דרך של אנשים להבין שהם צריכים להיות זהירים. התפקיד של התקשורת זה להביא חדשות, הם חיים מזה, אבל מצד שני הם צריכים להיות אנושיים ולא כל דבר שהם אומרים נכון. הגיע רגע בו ניימאר, למרות שהוא חזק מבחינה אמוציונלית, נשבר. הוא ראה שצ'יצ'ה מכיר אותו באמת באותו רגע מהעבודה המשותפת שלהם בנבחרת. רק מי שמכיר את ניימאר באמת יכול לדבר באמת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי