ניימאר כבש ובישל, פ.ס.ז' הגדילה את הפער בפסגה לעשר נקודות

ניימאר
ניימאר | AFP

המוליכה גברה על טרואה 0:2, קבאני תיקן אחרי החמצת פנדל (43) וכבש בתוספת הזמן. ליל הפתיעה את ליון עם 1:2 מרשים, מונאקו הפסידה 1:0 לנאנט משער בתוספת הזמן. מארסיי הביסה 0:3 את מץ

קבוצות: ליון ליל
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית נמשך הערב (רביעי) עם שבעה משחקים. במוקד ליל ניצחה את ליון ומונאקו נפרדה ב-0:0 עם נאנט. מאוחר יותר, פאריס סן ז'רמן הגדילה את הפער לעשר נקודות. 

פאריס סן ז'רמן – טרואה 0:2
73 דקות חיכו בעיר האורות כדי להגדיל את הפער בפסגה לעשר נקודות כאשר אפילו החמצת פנדל של אדינסון קבאני (43) לא עצרה את אונאי אמרי, שרשם ניצחון שביעי ברציפות. ניימאר ירה את הראשון בדקה ה-73 עם בעיטה חדה, הברזילאי גם סידר לקבאני תיקון עם בישול בדקה ה-90. 

ליון – ליל 2:1
גם ללא המאמן מרסלו ביילסה המושעה, ואולי בגלל זה, הלפני אחרונה בטבלה הפתיעה בחוץ את סגנית המוליכה והנחילה לה הפסד ראשון אחרי 12 משחקים רצופים בכל המסגרות. טיאגו מנדש (21) ואסקיאל פונסה (40) כבשו למנצחת, מרסלו דיאס רק השווה זמנית (36). נביל פקיר החמיץ פנדל (56).

נאנט – מונאקו 0:1
איך שלא נסובב את זה, הקבוצה מהנסיכות בתקופה לא משהו. משחק רביעי ברציפות וחמישי מששת המשחקים האחרונים ללא ניצחון עבור חניכיו של לאונרדו ז'רדים. מהעבר השני, הקבוצה של קלאודיו ראניירי עצרה רצף של שני הפסדים וממשיכה להשתרך בשיפולי הצמרת. את שער הניצחון כבש לימה בתוספת הזמן.


תוצאות נוספות

אנז'ה – ראן 2:1
לראן: אדריאן הונו (51), בנג'מין אנדרה (84). לאנז'ה: קארל טוקו אקמבי (37).


מץ – מארסיי 3:0

למארסיי: פלוריאן תובאן (18), לואיס גוסטבו (36), לוקאס אוקמפוס (71).


טולוז – ניס 2:1

לניס: מריו באלוטלי (80, פנדל), באסם סרארפי (90+1).

גנגאן – מונפלייה 0:0

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי