דיווחים סותרים בנוגע לניימאר: יוכל לשחק מול ריאל מדריד?

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב שהגיע בקיץ לפ.ס.ז' תמורת 222 מיליון יורו כדי לזכות בליגת האלופות, עלול לא לשחק יותר במפעל העונה. לפי "סקיי", ייעדר כשלושה שבועות בעקבות הפגיעה בקרסול מול מארסיי, אך יש מי שטוען את ההיפך

(גודל טקסט)
האם פאריס סן ז'רמן תצטרך להתמודד בגומלין נגד ריאל מדריד בליגת האלופות ככל הנראה בלי הג'וקר שלה ניימאר שנפצע במהלך ה-0:3 על מארסיי בקלאסיק של צרפת. נותרו רק תשעה ימים למשחק הגומלין ב-6 במרץ (1:3 לריאל במשחק הראשון) ובפארק דה פראנס סופרים לאחור לגבי הפציעה שלו. הכוכב הברזילאי נפצע בדקה ה-77 והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא לא מצליח לעצור את הדמעות. ההערכה הראשונית הייתה שהברזילאי סובל מחבלה חמורה בקרסול הימני, מאוחר יותר פורסמו דיווחים בכלי התקשורת באירופה שלמרות שהוא לא סובל משבר בקרסול, הוא ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את המשחק החשוב.


המאמן אונאי אמרי אמר אחרי המשחק שהוא מאמין שניימאר יהיה כשיר, אבל היום ייערכו לו בדיקות מקיפות לגבי חומרת הפציעה. "הוא סובב את הקרסול, אבל בכל מקרה נעשה עוד בדיקות. נצטרך להיות אופטימיים. אם אני צריך להמר, כרגע זה נראה שהוא יוכל לשחק מול ריאל מדריד". הפציעה אירעה למעשה כאשר ניימאר ובונה סאר קפצו לכדור והברזילאי נחת לא טוב על הרגל. סאר אמר אחרי המשחק: "שיחקתי רק עם הכדור. לא נגעתי בו בכלל. זה לא סוג המשחק שלי. הוא פשוט נחת לא טוב על הרגל".




יש לציין שבניגוד לדיווח ברשת "סקיי", העיתונאי ג'ונתן ג'ונסון טוען דווקא שהברזילאי כן יהיה כשיר לגומלין, אולם נראה שאין ברירה אלא להמתין להודעה רשמית מפאריס סן ז'רמן.

After additional tests on his ankle today, PSG's Neymar is reportedly expected to be fit to face Real Madrid in the Champions League. https://t.co/dF8BZne5tn

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) February 26, 2018

ההאשמות נגד סאר התעוררו לאחר שניימאר תוקל בצורה חריפה שמונה פעמים במהלך המשחק והייתה הרגשה ששחקני מארסיי החליטו לחסל אותו משריקת הפתיחה. גם המגן השמאלי של מארסיי, ג'ורדן אמאבי לא ממש ריחם על הברזילאי. בתום המשחק הוא אמר: "שיחקנו כמו שאנחנו משחקים תמיד נגד ניימאר, אבל הוא תמיד מחפש פרובוקציות. כשהוא מקבל את הכדור הוא מחכה שנגיע וזז רק ברגע האחרון. למה הוא מצפה? אני לא יודע. אבל הוא תמיד מחפש את העבירות".


La photo de la cheville droite de Neymar, publiée par le Brésilien lui-même ce matin. Cette nuit, Neymar a passé des examens et aucune fracture n'a été décelée https://t.co/e2gwcWGNERpic.twitter.com/EvyJggU2zX

— Le Parisien – PSG (@le_Parisien_PSG) February 26, 2018



חברו של ניימאר לנבחרת ברזיל טיאגו סילבה לא היה אופטימי כמו המאמן שלו ואמר: "קשה לי להאמין שהוא יהיה כשיר עד יום שלישי הבא לשחק נגד ריאל מדריד". יחד עם זאת בבדיקות שנערכו לו כבר במהלך הלילה נטען שהפציעה לא רצינית. יחד עם זאת מקום הפגיעה נפוח מאוד. השוער אלפונס אראולה הוסיף לדאגות של שחקני פ.ס.ז' כשאמר על ניימאר: "אני מודאג. הקרסול שלו נפוח מאוד. הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ומקווה שיחזור מהר לשחק". ב"ל'אקיפ" נכתב: "פ.ס.ז' ניצחה את הקלאסיק, אבל שילמה מחיר עם ניימאר".


ניימאר מורד על אלונקה (AFP)
ניימאר מורד על אלונקה (AFP)


בתוך כך הפך קיליאן אמבפה לשחקן הצעיר ביותר שהבקיע בקלאסיקו של צרפת. החלוץ כבש שער בגיל 19, חודשיים ושמונה ימים ושבר את שיאו של סמיר נאסרי שעשה זאת בגיל 19, חודשיים ו-17 ימים.


19 – @KMbappe has become the youngest goalscorer in a "Classique" played in Ligue 1 at 19 years, 2 months & 8 days, overtaking Samir Nasri (19 years, 2 months & 17 days on 10 September 2006). Wonderkid. pic.twitter.com/qJqWKJJeUa

— OptaJean (@OptaJean) February 25, 2018
 

ואם כבר אמבפה, "אל פאיס" הספרדי הטיל פצצה ודיווח שפאריס סן ז'רמן שוקלת להציע לברצלונה: "קחו את קיליאן אמבפה וכסף תמורת פיליפה קוטיניו". לפי הידיעה, אחד מאנשי הנהלת פ.ס.ז' הציע לנשיא נאסר אל חלאיפי לוותר על אמבפה כדי שהברזילאי יהנה יותר בבירת צרפת. ההצעה הגיעה על רקע האפשרות שניימאר לריצה לעבור לריאל מדריד, ואם ישחק לצד קוטיניו, אותו רצה ניימאר לראות בברצלונה בעבר, הדבר עשוי למנוע ממנו לרצות לעבור לאלופת אירופה. 

עוד נכתב ב"אל פאיס" שניימאר מקנא כל העת באמבפה שנחשב לילד פלא, ולמרות היכולת הטובה עדיין לא מימש את מלוא הפוטנציאל שלו, מה שגורם לברזילאי לחשוש שאמבפה יאפיל עליו בתחרות ל"נעל הזהב". לעומת זאת, אם הוא יימכר, קוטיניו יצטרף לחברו הטוב. לפי מקורות בחדר ההלבשה של פ.ס.ז' ניימאר לא מוסר את הכדור לצרפתי הצעיר וכך גם דני אלבס. לפי הידיעה, אמבפה שיעלה לפאריס סן ז'רמן 300 מיליון יורו, אבל אם קוטיניו יהיה מעורב בעיסקה יהיה מדובר על בערך מחצית הסכום. גם מנצ'סטר סיטי הביעה עניין בחלוץ הצעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי