אמרי: ניימאר לא יעבור ניתוח, לא שולל שישחק מול ריאל

אונאי אמרי
אונאי אמרי | AFP

מאמן פ.ס.ז' שלל שהברזילאי יעבור הליך רפואי שישבית אותו לחודשיים והשאיר סיכוי שישחק בגומלין האלופות: "זה יותר קרוב ללא מאשר לכן, אבל נראה". רופא מומחה הזהיר: "הפציעה תחמיר והוא לא ייפטר ממנה במשך שנה"

(גודל טקסט)
עכשיו זה סופי. פאריס סן ז'רמן אישרה אמש (שני) סמוך לחצות שהדבר ממנו חששה יותר מכל קרה ושניימאר לא יוכל לשחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי הבא מול ריאל מדריד, אחרי ההפסד 3:1 בסנטיאגו ברנבאו במשחק הראשון. לפי הודעת המועדון הברזילאי סובב את הקרסול וסובל מסדק בכף הרגל כשההערכות הראשוניות דיברו על לפחות חודש בחוץ ואולי אף שלושה.


מוקדם יותר דיווח "אס" שניימאר החליט לעבור ניתוח כדי להבטיח את החלמתו, כשהדבר היחיד שנותר להחליט הוא אם הניתוח יתקיים בצרפת או בברזיל. מה שדחף את הברזילאי לקבל את ההחלטה היה המונדיאל הקרוב ברוסיה, והוא נחוש שלא לחזור לשחק עד שיהיה כשיר לחלוטין. הוא יחמיץ את משחקי הידידות הקרובים מול רוסיה וגרמניה ואם יחזור במאי, יהיה לו עד ה-17 ביוני כדי לחזור לכושר לקראת משחק הפתיחה של נבחרתו מול שבדיה.


 


עם זאת, מאמן הקבוצה אונאי אמרי דאג להכחיש את העניין במסיבת העיתונאים לפני רבע גמר הגביע הצרפתי מחר מול מארסיי (רביעי, 22:05, ישיר בספורט4): "זה לא נכון שניימאר יעבור ניתוח. נפגשתי היום עם הרופא והוא עדכן אותי במצב, בהיקף הפציעה שהשחקן סובל ממנה וההחלטה שקיבל בנוגע להחלמתו. נראה איך המצב יתפתח ולפי זה נחליט, ביחד עם השחקן עצמו. כרגע נשמור על שלווה ונראה איך המצב יתפתח בימים הקרובים. כדי לקבל החלטה כזאת דרושה המון סבלנות ולדבר עם כל הגורמים הנוגעים בדבר".

 

ניימאר. אמרי שלל את הדיווחים על ניתוח (AFP)

 

המאמן הספרדי אפילו לא הוציא מכלל אפשרות שהברזילאי ישחק נגד ריאל מדריד: "זה יותר קרוב ללא מאשר לכן, אבל אני לא שולל את זה. הוא להוט לשחק, אבל זה תלוי באיך המצב שלו יתפתח. בכל מקרה, יש לנו שחקנים אחרים שיוכלו להחליף אותו".



כזכור, הפציעה של ניימאר התרחשה בדקה ה-77 של הניצחון 0:3 על מארסיי, ובלם פ.ס.ז' טיאגו סילבה טען ששמע את דימיטרי פאייט ממארסיי אומר שהם החליטו על חיסול ממוקד של הברזילאי. לעומתו, מגן מארסיי ג'ורדן אמאבי אמר שניימאר תמיד מחפש את הפרובוקציות: "שיחקנו כמו שאנחנו משחקים תמיד נגד ניימאר, אבל הוא תמיד מחפש פרובוקציות. כשהוא מקבל את הכדור הוא מחכה שנגיע וזז רק ברגע האחרון. למה הוא מצפה? אני לא יודע. אבל הוא תמיד מחפש את העבירות".


 

Tests confirm that @neymarjr sprained his right ankle and cracked his fifth metatarsal during Sunday's match vs. Marseille.

In addition, @marquinhos_m5 suffered a grade 1 quadriceps tear pic.twitter.com/gujXXznliC

— PSG English (@PSG_English) 27 בפברואר 2018

ואם זה לא מספיק, פאריס סן ז'רמן ככל הנראה תחסר מול ריאל מדריד ברזילאי נוסף, כשגם הבלם מרקיניוס נפצע נגד מארסיי בשריר הירך וצפוי להחמיץ את המשחקים הקרובים. 


רופא המומחה בפציעות כמו של ניימאר פדרו לואיס ריפולי, שניתח את צ'אבי אלונסו, מרסלו וחאמס רודריגס, דיבר בתוכנית "קופה": "ניימאר יכול לשחק עם נעל מיוחדת, אבל יש סיכונים. הוא עלול להחמיר את הסדק עד כדי שבר רציני וייתכן גם שביום המשחק הקרסול שלו תהיה נפוחה עד כדי כך שלא יוכל ללבוש נעל. במצב כזה הוא יכול להחמיר את הפציעה בצורה כזאת שהוא לא ייפטר ממנה אפילו לשנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי