אמרי: לא דואג לעתידי, אבל יודע שהכל יכול להשתנות

אונאי אמרי
אונאי אמרי | AFP

מאמן פ.ס.ז' התראיין לראשונה לאחר ההדחה לריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות והבהיר: "הביקורת נורמלית, הודחנו וזה טבעי. אני חלק מפרויקט וחושב רק על טובת המועדון". וגם: התגובה לדראקסלר והמטרות להמשך

(גודל טקסט)
 אולי האדם שמעמדו מעורער יתר מכל בכדורגל העולמי הוא אונאי אמרי, העומד על הקווים בפאריס סן ז'רמן. נכון שבליגה הצרפתית הקבוצה שולטת ביד ברמה והיא בדרכה להשיב לעיר האורות את התואר, אך בליגת האלופות היא שוב כשלה – על אף שרק בקיץ האחרון הושקעו מאות מיליוני יורו, בין השאר בהבאת ניימאר וקליאן אמבפה.

שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד לריאל מדריד וסיום הדרך כבר בשמינית גמר ליגת האלופות, התראיין המאמן והתייחס לראשונה לביקורות ולידיעות הרבות על כך שיסיים את דרכו בקבוצה, אולי עוד העונה: "אמרתי לשחקנים שצריך להמשיך הלאה. דיברנו על כך אתמול. יהיו מחר אוהדים שלנו במשחק נגד מץ ואנחנו צריכים לספק להם ניצחון".

 

 
איך משאירים את השחקנים בפוקוס עד תום העונה: "האימונים עוזרים לנו לעבור למטרה הבאה. בתוך המועדון האווירה טובה, יש לנו אחריות כשאנחנו לובשים את המדים של פ.ס.ז'. יש לשחקנים מטרות אחרות להסתכל עליהן ובראשן האליפות. לאט לאט נשכח שהודחנו על ידי ריאל מדריד".



אמרי לוחץ את ידו של זידאן. הפסד שעלול לעלות במשרה (AFP)

הביקורות הרבות שספג בימים האחרונים: "הביקורת היא נורמלית. הודחנו וזה טבעי, אבל הכי חשוב שנמשיך הלאה. אני חושב רק על טובת המועדון ועל העתיד, ובשבילי העתיד זה מחר. עלינו להתכונן היטב לשאר המשחקים והמטרות שנותרו לנו. אני לא דואג לעתידי. אני מאמין בפרויקט שנקרא פאריס סן ז'רמן וזה מה שחשוב. כמובן שהאנשים שמנהלים את הפרויקט יכולים להשתנות, אבל כרגע אני כאן ומבחינתי אשאר כל החיים"

הביקורת שספג מיוליאן דראקסלר: "שוחחנו אתמול עם השחקנים וגם יוליאן היה ביניהם. הוא לא היה צריך להגיד דברים כאלה, אבל היה בשלישי משחק שגרם לרגשות רבים והוא לא היה צריך לדבר. הוא עוד צעיר וגם יכול להיות שדבריו פורשו בצורה לא נכונה. השחקן הסביר את עצמו ואני מאמין לו".



דראקסלר בשלישי האחרון. טען שכל האיצטדיון ידע שפ.ס.ז' תודח (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי