דיווח: ניימאר החליט לא לחזור לפאריס סן ז'רמן

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בברזיל מדווחים שהשחקן טוען שהמצב בקבוצתו בלתי הפיך ורוצה לעזוב לריאל מדריד. "לה פריזיאן" מוסיף שהקבוצה לא יכולה להבטיח שיישאר בעונה הבאה. אמבפה: "מי ששורק בוז לאמרי, שורק לכל הקבוצה"

(גודל טקסט)
הכאוס מאז ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות ממשיך לשלוט בפאריס סן ז'רמן. מבחינה מקצועית אומנם נראה שהקבוצה התאוששה אחרי שהביסה אתמול (שבת) את מץ 0:5 בבית, אך האוהדים שרקו בוז למאמן אונאי אמרי. במקביל, רשת ABC הברזילאית מדווחת במקביל שניימאר קיבל החלטה שלא לחזור לבירת צרפת, זאת מאחר שהמצב בקבוצה הפך לבלתי הפיך. לפי הדיווח, הברזילאי ביקש מאביו לנהל מו"מ מול נשיא הקבוצה מול נאסר אל חלאיפי כדי לדחוף למעבר לריאל מדריד, משימה שלא צפויה להיות קלה כלל.


בנוסף, "לה פריזיאן" הצרפתי המשיך באותו קו כשפרסם שהמנהל הספורטיבי של הקבוצה הצרפתית, אנטרו הנריקה, נפגש עם סוכני שחקנים ששאלו אותו על מצבו של ניימאר, ואמר להם: "אין לפ.ס.ז' ביטחון שתוכל להשאיר את ניימאר בקבוצה בשנה הבאה". הפגישה הייתה כבר לפני חודש, עוד לפני שפ.ס.ז' הודחה מליגת האלופות, כשסוכנו של אחד השחקנים הבכירים שמועמד לקבוצה הבהיר להנריקה שהמיוצג שלו לא ירצה להגיע לפאריס אם ניימאר לא יישאר, מאחר שהקבוצה לא תהיה אטרקטיבית בעיניו. "אני לא יכול להבטיח לך שניימאר יישאר", הייתה התשובה של המנהל המקצועי.



בפאריס היו בטוחים לחלוטין שיוכלו להשאיר את השחקן לפחות עד סוף עונת 2018/19, אבל כעת הדבר לא ברור כלל. בנוסף, התקשורת הצרפתית דיווחה שוב בסוף השבוע האחרון שקורבן נוסף של חוסר ההצלחה של פ.ס.ז' בזירה האירופית יהיה לא אחר מאשר הנשיא נאסר אל חלאיפי, שעשוי להיות מוחלף על ידי האמיר של קטאר בנשיא אחר.


ב"אס" הספרדי ניסו להבין מהיכן תגייס ריאל מדריד 400 מיליון יורו לרכישת ניימאר, לאחר ששני ה"גלאקטיקוס" האחרונים אותם רכשה אלופת אירופה היו גארת' בייל (2013, 101 מיליון יורו) וחאמס רודריגס (2014, 75 מיליון יורו). העונה האחרונה הסתיימה ברווח של 23 מיליון יורו בהפרש בין המכירות לרכישות, דבר לא רגיל בסנטיאגו ברנבאו. בנוסף, יכולה הקבוצה למכור חלק מהשחקנים שלה בסכומים הבאים: גארת' בייל (75 מיליון יורו), קארים בנזמה (50), איסקו (75), קיילור נבאס (18 מיליון, או שישולב בעסקה בה יצטרפו טיבו קורטואה או דויד דה חאה), מרקוס יורנטה (15), בורחה מיוראל (7.5), דני סבאיוס (17). לא ברור אם כל השחקנים האלה יימכרו, אבל לפחות לפי "אס" לנשיא פלורנטינו פרס יש 200 מיליון יורו נוספים לרכישת ניימאר מהכסף שנכנס בשנים האחרונות.


אמבפה. נשאר דיפלומט (AFP)


בתוך כך, הגיב קיליאן אמבפה על שריקות הבוז למאמן ואמר ל"ל'אקיפ": "מי ששורק בוז נגד המאמן שורק בוז לכל הקבוצה. אני מבין שהאוהדים לא מרוצים, אבל המאמן הוא לא האשם היחיד. אם הם בוחרים לשרוק לו בוז, הם צריכים לשרוק לכולנו בוז כי כולנו מנצחים או מפסידים ביחד". כשנשאל אם היה משאיר את המאמן לעונה נוספת, התחמק: "אני לא הבוס, אבל זה נכון שאני מסתדר מצוין עם אמרי. אני חושב שהוא מאמן טוב מאוד. היו לנו כמה ימים קשים אחרי ההדחה על ידי ריאל מדריד, אבל היה חשוב לחזור ולנצח בגדול בליגה. אנחנו מקצוענים וצריכים לפתוח דף חדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי