צפו בתקציר: יובה ברחה לנאפולי עם 0:2 על אטאלנטה

היגוואין כובש מול אטאלנטה
היגוואין כובש מול אטאלנטה | Gettyimages

היגוואין ומטווידי סידרו לאלופה ניצחון ופער של ארבע נקודות בראש הטבלה. בשבת: ספאל החלשה מחכה לגברת הזקנה. צמד של אמבפה מול אנז'ה קירב את פ.ס.ז' לאליפות נוספת

קבוצות: אנז'ה
(גודל טקסט)

יובנטוס ניצחה הערב (רביעי) בביתה במשחק השלמה את אטאלנטה 0:2, הגדילה את הפער מנאפולי שבמקום השני לארבע נקודות ועשתה צעד משמעותי לעבר אליפות נוספת. 

החלוץ הארגנטיני הלוהט, גונסאלו היגוואין, כבש בדקה ה-29 בבעיטה אלכסונית מתוך הרחבה לאחר בישול של דוגלאס קוסטה. האלופה האיטלקית שיחקה בהרכבה החזק ולא נראתה טוב, אבל זה הספיק לה כדי לאותת לליגה שהיא לא מתכוונת לוותר על האליפות. בלם אטאלנטה, ג'יאנלוקה מאנצ'יני, ספג אדום לאחר שביצע עבירה על סף הרחבה ושתי דקות לאחר מכן ניצל מטווידי את היתרון המספרי כדי לכבוש את השני.


צרפת: 1:2 לפ.ס.ז' על אנז'ה

פאריס סן ז'רמן ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את אנז'ה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-31 בגלל גמר גביע הליגה בו תפגוש פ.ס.ז' את מונאקו.
צמד מוקדם של קיליאן אמבפה (12, 25) סידר לקבוצה של אונאי אמרי ניצחון ליגה שמיני ברציפות והגדילה באופן זמני את הפער ממונאקו השנייה ל-17 נקודות כשנותרו שמונה מחזורים בלבד לסיום העונה. קארל טוקו אקאמבי ניצל את הרחקתו של טיאגו מוטה (16) כדי לצמק ולהלחיץ מעט את המיליארדרים מהבירה ברבע השעה האחרונה. השוער הגרמני קווין טראפ סיפק הצלה ענקית בתוספת הזמן והציל את קבוצתו מתיקו מביך.

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים (AFP)
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי