פאסטורה: ניימאר יעזוב? הכל מניפולציות של התקשורת

חאבייר פאסטורה
חאבייר פאסטורה | Gettyimages

קשר פ.ס.ז' שלל עזיבה של של הברזילאי, אך התייחס לעתידו: "הפרק שלי בקבוצה עומד בפני סיום". בצרפת גילו: פיני זהבי לא אהב את הפוסט של פיקה, סרקוזי התערב לטובת פ.ס.ז'. וגם: התמונה החדשה והמסעירה

(גודל טקסט)
לא שקט בפאריס סן ז'רמן. אחרי ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות והדיווחים שקיבלו אישור מתומא מונייה שמאמן הקבוצה אונאי אמרי יוחלף בקיץ, נמשכים הדיווחים על כך שכוכב הקבוצה ניימאר נמצא בדרך חזרה לספרד, לריאל מדריד או לברצלונה, וזאת למרות כל ההכחשות מצד המועדון.


מי שניסה להרגיע את הרוחות הוא קשר הקבוצה חאבייר פאסטורה, שחזר על דבריו של חברו לקבוצה, מרקיניוס, שטען בינואר שהדיווחים הן מניפולציות של התקשורת. "אני לא חושב שהוא יעזוב", אמר הארגנטינאי בראיון לרדיו "אונדה סרו" הספרדי. "אני רואה את כל הידיעות יותר כמשחק של העיתונאים מאשר רצון אמיתי שלו. כשניימאר הגיע אלינו הוא היה נלהב מאוד. המועדון שלנו עדיין לא ברצלונה וברור שזה לא אותו דבר לשחק באיצטדיונים של צרפת וספרד".


עם זאת, בניגוד לדבריו על הברזילאי, פאסטורה דיבר על כך שהוא עצמו יעזוב את הקבוצה בקיץ אחרי שהפך לשחקן ספסל אצל אמרי: "התקופה שלי בפ.ס.ז' עומדת בפני סיום. נראה מה יהיה בעתיד, יש לי חוזה לעוד עונה. אין לי רעיונות ברורים להיכן אלך. נראה איך תסתיים העונה. ספרד היא אופציה, בגלל סגנון המשחק והשפה".



ניימאר. פאסטורה לא מאמין לדיווחים (Gettyimages)


הקשר הוסיף שהעונה הבאה תהיה מאופיינת בשינויים רבים בפ.ס.ז': "העונה המנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה הגיע ולא היה יכול לבצע הרבה שינויים. הוא היה צריך זמן ללמוד את הקבוצה. כרגע יש הרבה שחקנים שמסיימים חוזה והמועדון צריך להחליט מה לעשות איתם".


גילוי חדש שיצא בצרפת על המעבר של ניימאר לפאריס סן ז'רמן מדבר על כך שהמנהל הספורטיבי וסוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי, שנפגשו בבית מלון בפאריס, היו בהלם כשג'רארד פיקה העלה בקיץ באינסטגרם את ההודעה כאילו ניימאר נשאר בברצלונה וזהבי שאל: "למה הוא מתערב?". כמו כן נכתב בספרד שנשיא צרפת לשעבר, ניקולה סרקוזי התערב למען פ.ס.ז' כדי למנוע מהמדינה להתנגד להעברה יקרה כל כך של 222 מיליון יורו מבחינת המיסוי וכל הכרוך בכך.


בסוף השבוע פורסם שגם מנצ'סטר יונייטד וסיטי ינסו להחתים את ניימאר לעונה הבאה. יחד עם זאת מי שרוצה לראות סימן לבאות הרי שניימאר נפגש בביתו עם חלוץ ריאל מדריד לעתיד ויניסיוס ג'וניור שנרכש ב-45 מיליון יורו על ידי הבלנקוס ומשחק כמושאל בפלאמנגו. השניים חברים טובים. השניים לא שמרו בסוד את הפגישה והעלו תמונה שלהם ביחד באינסטגרם, כשגם אחיו הצעיר של וינסיוס, נטיניו, נכח בפגישה. עיתוי פרסום התמונה גרם לגל של ספקולציות.


Buenos días! On today's @diarioas front page: "Neymar and Vinicius already playing together: the Madridista-to-be visited the star, lending him moral support as he recovers from injury"https://t.co/HumQDdthwUpic.twitter.com/9bEkleZLNL

— AS English (@English_AS) March 25, 2018


 

My idol @neymarjr

A post shared by Netinho (@qualenetin) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי