צפו בתקציר: פאריס סן ז'רמן זכתה בטרבל עם 0:2 על לה הרבייה

שחקני פאריס סן ז'רמן מניפים את הגביע
שחקני פאריס סן ז'רמן מניפים את הגביע | AFP

אחרי האליפות וגביע הליגה, לו סלסו (26) וקבאני (74 בפנדל) נתנו לאלופת צרפת ניצחון בגמר הגביע בפעם ה-12 בתולדותיה ותואר שלישי לעונה. הופעה מכובדת לסינדרלה מהליגה השלישית

(גודל טקסט)
גמר הביע הצרפתי נערך הערב (שלישי) כאשר בסיומו פאריס סן ז'רמן זכתה בתואר לאחר ניצחון 0:2 על לה הרבייה מהליגה השלישית. הסינדרלה רשמה הופעה היסטורית וקיוותה להפוך לכותרות היום בארירופה עם ניצחון סנסציוני, אך הסתפקה במשחק מכובד וגם עשתה לא מעט צרות לאלופת צרפת.


הציפיות מפ.ס.ז' היו למחוץ את הקבוצה הצנועה, אבל למרבה הפלא השחקנים שעלו מיליונים לא הצליחו לחדור את ההגנה הקשוחה וגם כשהצליחו, מצאו דרך להחמיץ שוב ושוב עד שסוף סוף עלו ליתרון בבעיטה מרחוק של ג'ובאני לו סלסו בדקה ה-26. אם אוניי אמרי חשב שהשער יעיר את שחקניו, הוא טעה. פאריס המשיכה להציג משחק אנמי ורחוק ממה שהתרגלו לראות ממנה, והשער השני במשחק הושג בפנדל (74) לאחר שקבאני קיבל מסרה לתוך הרחבה אבל הוכשל על ידי השוער.


כמובן, מה שמשנה בסופו של דבר זה התוצאה, ובסיום המשחק פ.ס.ז' חגגה תואר נוסף לארון הגביעים, שהשלים לה טראבל מקומי יוקרתי. זהו הגביע ה-12 של הקבוצה מבירת צרפת. אחרי איבוד האליפות, השלמת שלושת התארים בעונה בוודאי חשובה מאוד לבעלים מקטאר. ניימאר הפצוע ישב ביציע וראה את חבריו מנצחים, ולאחר מכן הצטרף אליהם לחגיגות.


pic.twitter.com/xPnf5Sqyd6

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) May 8, 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי