אל חלאיפי: ניימאר נשאר בפאריס סן ז'רמן ב-2000 אחוז

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הנשיא הקטארי העביר מסר חד לריאל מדריד. למרות זאת, באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 200 מיליון יורו על הכוכב הברזילאי. מוטה: "ניימאר יהיה שחקן פ.ס.ז' גם בעונה הבאה"

(גודל טקסט)
לראשונה אחרי כל השמועות והידיעות לפיהן ניימאר עשוי לעבור לריאל מדריד בקיץ, דיבר על כך נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי, שהגיב על הספקולציות בראיון ל"יאהו ספורט צרפת". הדברים שאמר נשמעים כמו סגירת הדלת סופית בפני עזיבת ניימאר.


הקטארי היה מרוכז מאוד בראיון כשאמר: "ניימאר נשאר בפאריס סן ז'רמן באלפיים אחוז. אני בטוח שהוא רוצה להישאר והוא יישאר". אל חלאיפי אמר את הדברים אחרי הפסד פאריס סן ז'רמן לראן 2:0. פ.ס.ז' רמזה לכך שניימאר יישאר כאשר הוא היה בין השחקנים שהציגו את הבגדים החדשים של הקבוצה לעונה הבאה. אל חלאיפי רצה להעביר מסר שניימאר יישאר ולנסות לסגור את הפרשה, אבל ספק אם הספקולציות ייגמרו. עוד הוסיף נשיא אלופת צרפת כי תוך זמן קצר יכריז על זהות המאמן החדש של הקבוצה. "לכל המאוחר ביום שני, אולי אפילו היום", אמר.


גם טיאגו מוטה, שעוזב את הקבוצה, התייחס לניימאר בראיון: "ניימאר יהיה שחקן פ.ס.ז' בשנה הבאה והוא יעשה דברים גדולים עבור הקבוצה".


למרות הדברים, ה"סאנדיי מירור" פרסם שמנצ'סטר יונייטד תילחם הקיץ על ניימאר עם ריאל מדריד ומוכנה לשלם עבורו 200 מיליון ליש"ט. הקבוצה שלחה לשחקן מסר כי תילחם לרכוש אותו אם יחליט שהוא רוצה לעזוב את פ.ס.ז'. לפי הידיעה, המועדון עובד עם אביו של ניימאר שהוא אוהד ידוע של יונייטד באנגליה. במקביל, "סאנדיי סטאר" טוען שפול פוגבה יעבור לפ.ס.ז' במאה מיליון ליש"ט".


Nasser Al-Khelaïfi : « Neymar veut rester à 2000% » pic.twitter.com/OGVrsGgnrG

— Yahoo Sport France (@YahooSportFR) 12 במאי 2018


בתוך כך, גם המאמן הוא של הקבוצה אונאי אמרי מבוקש. "סאנדיי אקספרס" פרסם שהוא מועמד לאמן את ארסנל בשנה הבאה. הבעיה היחידה שהוא דורש שכר של 8.5 מיליון ליש"ט. גם ווסטהאם יונייטד רוצה אותו, אבל ספק אם תוכל להחתימו.

STAR SPORT: Paul PSGba #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/UVV75D5JZg

— Neil Henderson (@hendopolis) 12 במאי 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי