דיווח: ניימאר נפגש עם טוכל והחליט להישאר בפאריס סן ז'רמן

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

לפי העיתונאי הבכיר בלאגה, לברזילאי הייתה כימיה כמעט מיידית עם המאמן החדש של אלופת צרפת, והוא החליט להישאר למרות שגם אימו לחצה עליו לעזוב. ביום רביעי יערוך את אימון הבכורה בנבחרת לקראת המונדיאל

(גודל טקסט)
האם תמה סופית סאגת ניימאר וריאל מדריד? פרשן הכדורגל הספרדי גיאם בלאגה כתב ב"אס" שהברזילאי החליט סופית להישאר בפאריס סן ז'רמן, זאת לאחר שנפגש עם מאמנה החדש של הקבוצה, תומאס טוכל, והחליט שהוא מוצא חן בעיניו. לפי הדיווח, גם בעונה הראשונה שלו בברצלונה, ניימאר התקשה להתאקלם ורצה לעזוב, אבל בסופו של דבר התאהב בקבוצה. כזכור, לפי הדיווחים הוא לא הסתדר עם השחקנים בפ.ס.ז', האוהדים והמאמן ולא התאקלם בעיר.


בנוסף, לפי "ABC" גם אימו דרשה ממנו לעזוב את פאריס לטובת ריאל מדריד, לאחר שכעסה על כך שאוהדי פ.ס.ז' שרקו לו בוז לאחר שניגש לבעוט פנדל במקומו של אדינסון קבאני, ולחצה עליו להיפרד מהקבוצה. ""אחרי מה שעשו לך עדיף שתעזוב כמה שיותר מהר. זה היה הדבר הכי מכוער", אמר הלבנה.


עם זאת, לדברי בלאגה: "אף פעם לא היה גישוש מצד ריאל מדריד לגבי ניימאר, למרות שהם היו מודעים לכך שאם ירצה לעזוב, הם יוכלו לנסות לרכוש אותו". הברזילאי החליט לחכות סופית לפגישה עם המאמן החדש ולדעת להאן נושבת הרוח. לפי בלאגה, הייתה ביניהם כימיה מיידית וניימאר החליט להישאר ולסיים את הסאגה, וכעת הוא יתרכז במונדיאל ובפתיחת העונה הבאה באלופת צרפת.


גם החלוץ האורוגוואי אדינסון קבאני הודיע שהוא נשאר בפ.ס.ז': "כל שנה יש שמועות שאני עוזב, אבל אני אוהב לגור בפאריס ומסתדר עם כולם ולכן גם הארכתי את החוזה שלי עד 2020. יש כמה דברים שאני רוצה לשנות לטובת המועדון, אבל עוד נראה בקשר לזה". למרות הכל, העיתונאי אדוארדו אינדה דיווח שבמקרה שקבאני יעזוב את בירת צרפת, המועמד הבכיר להחליפו בחוד יהיה קארים בנזמה מריאל מדריד.


Neymar Jr. durante os testes físicos desta segunda-feira. É a tecnologia da Granja Comary a serviço da #SeleçãoBrasileira. ️⚽️ #GigantesPorNatureza#WorldCup

Fotos: Lucas Figueiredo/CBF pic.twitter.com/JeA0BmwMLe

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) 21 במאי 2018

בתוך כך, שחקני נבחרת ברזיל הגיעו לתחילת האימונים בטרספוליס. ניימאר הופיע ראשון לאחר שהגיע במסוק פרטי. 48 השעות הראשונות יוקדשו לבדיקות רפואיות והאימון הראשון יהיה ביום רביעי, כאשר הסקרנות הגדולה תהיה לגבי כושרו של כוכב פ.ס.ז' שנצפה מתאמן באולם סגור וההתאחדות הברזילאית פירסמה כמה תמונות שלו.



ניימאר. הגיע במסוק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי