עושים שוק: נאינגולן בדרך לאינטר, קלייברט יחתום ברומא

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | האתר הרשמי

הטרייד שישלח את הבלגי לנראזורי, החלוץ סגר באיטליה, ליברפול מעוניינת באסנסיו אם ניימאר יגיע לריאל, הנס עם הצהרה לגבי לבנדובסקי, דאולופאו נמכר לווטפורד. וגם: ברצלונה מחפשת מחליף לסילסן, ויירה מאמן ניס

(גודל טקסט)
שוק המלפפונים ממשיך להתחמם לאור העובדה שלמועדונים באירופה אין זמן וסבלנות לחכות ולראות איזה כוכב יצוץ במונדיאל, כיצד ישתנו המחירים ואת מי אפשר יהיה להביא. ספורט1 עם כל ההעברות והדיווחים האחרונים.


רשמי

* פטריק ויירה יאמן את ניס, אחרי שהלילה הודיעה ניו יורק סיטי על עזיבתו רשמית. שמו הועלה כמועמד לאמן את ארסנל, בשורותיה שיחק בעבר כידוע, אבל בעונה הבאה הוא יעמוד על הקווים בצרפת: "ההחלטה לעזוב את ניו יורק הייתה קשה למשפחתי ולי. אני מודה לראשי סיטי שהאמינו בי מהרגע הראשון".


Officiel !

Patrick Vieira est le nouvel entraîneur de l'@ogcnice.#BienvenueCoachVieira
.https://t.co/3VADOEAyf6

— OGC Nice (@ogcnice) June 11, 2018

* מי שמחליף את ויירה בניו יורק הוא דומנק טורנט הספרדי, שעבד עם פפ גווארדיולה בברצלונה, באיירן מינכן ושימש כעוזרו במנצ'סטר סיטי. הוא חתם על חוזה עד 2020 ולמעשה המינוי תלוי בקבלת אשרת העבודה שלו לארה"ב.


Domènec Torrent Named #NYCFC Head Coach #WelcomeDomènec

READ ➡️ https://t.co/jdSBKOuYsnpic.twitter.com/JIVig7SFfC

— New York City FC (@NYCFC) June 11, 2018

* ראול בובאדיז'ה הוותיק (31) עזב את גלדבאך וחתם לשלוש שנים בארחנטינוס ג'וניורס שבמולדתו, ארגנטינה.


* סוונזי שירדה לצ'מפיונשיפ הודיעה על מינויו של גרהאם פוטר בחוזה לשלוש שנים. האנגלי בן ה-43 אימן בהצלחה את הסינדרלה השבדית אוסטרסונד. 


Jordi Cruyff could be in the frame to become the next @NYCFC manager now that @OfficialVieira has been appointed at Nice, according to a source. Cruyff most recently managed Maccabi Tel Aviv #NYCFC

— World Soccer Talk (@worldsoccertalk) June 10, 2018


* כריס קולמן, מאמן נבחרת וויילס לשעבר שפוטר בתום העונה מסנדרלנד אחרי הירידה לליג 1, מונה למאמן חביי הסינית במקומו של מנואל פלגריני שעזב לווסטהאם.


* פסקל קפקה, בנו של שוער העבר אנדראס קפקה, עבר להרטה ברלין. החלוץ בן ה-22 שיחק אשתקד בארצגבירגה אווה מהליגה השנייה. 


* סטוק סיטי החתימה את הקשר הניגרי פיטר אטבו (22), שחקנה של פיירנסה הפורטוגלית. השחקן, ששיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בלאס פלמאס, נרכש תמורת 7.2 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. 


#WelcomeEtebo

Stoke City are delighted to announce the signing of Nigerian international Oghenekaro Peter Etebo on a five-year contract

The 22-year-old midfielder joins the Potters from Portuguese side Feirense for a fee of €7.2million

https://t.co/4LN7rTGH0h#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/8CKm7JKT3E

— Stoke City FC (@stokecity) 11 ביוני 2018



* ברצלונה הודיעה כי ווטפורד מימשה את האופציה ורכשה את ג'רארד דאולופאו. הצרעות ישלמו 13 מיליון יורו ו-4 מיליון יורו נוספים בהתאם לסעיפים משתנים. הקשר חתם לחמש השנים הבאות.

[LATEST NEWS] Agreement with Watford FC for the transfer of Gerard Deulofeu. More details https://t.co/mMVL065du5

— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 11, 2018

שמועות
* נשיא באיירן, אולי הנס, התראיין ל"סקיי" הגרמני והודיע חד משמעית שרוברט לבנדובסקי לא יימכר גם תמורת 200 מיליון יורו: "מפריחים סכומים באוויר, אבל אני אומר לכם שהוא ישחק רק בבאיירן מינכן שנה הבאה".


* באיטליה מדווחים שג'סטין קלייברט בן ה-19 מאייאקס יהפוך לשחקן רומא ביממה הקרובה.


* ניוקאסל מעוניינת בסלומון רונדון החלוץ הוונצואליאני של ווסט ברומיץ' אלביון שמחירו 18 מיליון יורו. 


* לאציו סיכמה עם הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי מססואולו ותעביר לשורותיה בתמורה את דנילו קטאלדי. גם מתאו פוליטאנו מססואולו עשוי להגיע לביאנקוצ'לסטי אם פליפה אנדרסון יימכר. 



* יובנטוס רוצה לצרף את ז'ואאו קנסלו, המגן הפורטוגלי ששיחק בעונה שעברה באינטר כמושאל מוולנסיה. מרקו פיאצה עשוי להגיע למסטאייה כחלק מהעסקה. יובה מתכוננת גם ליום שאחרי גונסאלו היגוואין וסימנה את אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד.


היגוואין. ביובה מתכוננים ליום שאחריו
היגוואין. ביובה מתכוננים ליום שאחריו


* כבר נראה היה שאינטר תממש את האופציה לרכישת ראפיניה מברצלונה תמורת 35 מיליון יורו, אולם מגבלות הפייר-פליי הפיננסי מונעות מהנראזורי להפעיל את האופציה ובברצלונה זועמים על הסחבת, בציפייה לסכום הנכבד למען עסקאות לעונה הבאה. ישנו גם חשש שכעת טוטנהאם תיכנס לתמונה.


ויניסיוס ג'וניור חלוץ פלמנגו בן ה-17 יצטרף לריאל מדריד בהקדם. הוא נפרד מהמרקאנה ואוהדי הקבוצה בדמעות בניצחון על פלומיננזה 0:2. הוא כבש עד כה ארבעה שערים בברזילראו. בקטע שפורסם ביוטיוב אמר לו מרסלו: "אני מעריץ את רגל שמאל שלך. מאחל לך את כל ההצלחה בעולם". דווח אף כי מרסלו הציע לריאל מדריד לרכוש שחקן נוסף מפלמנגו, לוקאס פאקטה קשר ברזילאי בן 20 המשחק כבר שלוש עונות במועדון.



ויניסיוס. נפרד מברזיל לפני המעבר לבלאנקוס


* חלוץ נבחרת מקסיקו ובנפיקה ראול חימנס בן ה-27 צפוי לחתום בשורות וולבס, העולה החדשה לפרמיירליג. הוא אמור להירכש תמורת כ-30 מיליון ליש"ט.


* נשיא "לה ליגה", חביאר טבס, טען בראיון שלידיעתו כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד ואנטואן גריזמן את אתלטיקו מדריד. לפי "מונדו דפורטיבו" גריזמן צפוי להודיע השבוע לאן הוא הולך.


* "אס" פרסם שויאריאל מתכוונת להשלים היום את החתמת חלוץ אספניול ג'רארד מורנו על ידי תשלום של 20 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור.


* "אינדיפנדנט" דיווח שגארת' בייל יחליט על עתידו בריאל מדריד רק אחרי שמאמן חדש ימונה. לפי ה"אינדיפנדנט", הוולשי הבהיר לראשי הבלאנקוס שאם יעזוב הוא רוצה רק לפרמיירליג. לפי העיתון יש לו הצעה ממנצ'סטר יונייטד. לפי "אס" גם מתיאו קובאצ'יץ' מחכה לדעת מי יהיה המאמן הבא וייתכן שיעזוב ליובנטוס שרוצה אותו. יובה יכולה לרכוש אותו בלי מו"מ אם תשלם את סעיף השחרור שלו בסך 75 מיליון יורו. 
 



גארת' בייל. לא רק הוא מחכה לדעת מי יאמן את ריאל (Gettyimages)


* אונאי אמרי הגיש לראשי ארסנל רשימת רכש לעונה הבאה, לטענת "מירור". בין השאר הוא מעוניין בעוסמאן דמבלה (ברצלונה), תומא למאר (מונאקו), אלכסנדר גולובין (צסק"א מוסקבה), לוקאס טוריירה (קשר סמפדוריה), כריסטיאן פאבון (חלוץ בוקה ג'וניורס), אמיל פורסברג (לייפציג) והירבינג לוסאנו (קשר איינדהובן).


באיטליה משוכנעים שעסקת העברתו של ראג'ה נאינגולן לאינטר תושלם בקרוב. רומא תקבל 29 מיליון יורו ואת הקשר ניקולו זאניולו (18). הבלגי ירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה. בנוסף, הנראזורי הציעו  לקפטן מאורו איקרדי הארכת חוזה ושדרוג שכרו ל-8 מיליון יורו לעונה. לפי "גאזטה דלו ספורט" אינטר מעוניינת במגן הימני של נבחרת פולין ברטוש ברשינסקי ומוכנה להחזיר לסמפדוריה את החלוץ בן ה-31 אדר ששיחק בשורותיה בעבר.



אינטר לא מוכנה לוותר על איקרדי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי