נשיא אופ"א: ההחלטה בנושא פאריס סן ז'רמן נדחתה

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | Gettyimages

בראיון בסלובניה, אמר אלכסנדר צ'פרין שהארגון יחליט מאוחר יותר אם לנקוט בסנקציות כלפי אלופת צרפת: "לא נכון שריאל מדריד ממתינה לה". משמעות הדבר: ניימאר וקיליאן אמבפה יישארו לפחות עוד עונה בפ.ס.ז'

(גודל טקסט)

ניימאר וקיליאן אמבפה יישאר בפאריס סן ז'רמן לפחות קיץ נוסף. נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין התראיין במולדתו סלובניה ל"אקיפה" והתייחס לסנקציות עליהן דווח שיטיל הארגון על פאריס סן ז'רמן: "ההחלטה בנוגע לפ.ס.ז' תתקבל מאוחר יותר. לא נכון שריאל מדריד ממתינה לה".

כזכור, אופ"א פתחה לאחרונה בחקירה מחודשת נגד פאריס סן ז'רמן בנוגע לעבירות על תקנות הפייר פליי הפיננסי. בשבוע שעבר פורסם ב"אס" שריאל מדריד תמתין להחלטת הארגן, ובמידה שהיה מטיל סנקציות על הקבוצה הצרפתית, אלופת אירופה הייתה מנצלת את ההזדמנות כדי לצרף את קיליאן אמבפה. בנוסף, בכלי תקשורת אחרים קושר גם ניימאר מחדש לבלאנקוס, אך כעת שניהם לא יגיעו.

בנוסף, התייחס נשיא אופ"א לאפשרות ששיפוט הווידאו ישולב בליגת האלופות: "לא דיברנו על זה. אני עדיין לא משוכנע לגבי ה-VAR. יש דברים שעדיין לא ברורים. מי מחליט לצפות בווידאו? שופט ה-VAR או השופט הראשי? אנשים לא מבינים, אפילו לא העיתונאים. אנחנו יודעים שיום אחד יהיה נחוץ להשתמש בזה, כשנהיה מוכנים".


צ'פרין עם פרס. הספרדי ייאלץ להמתין בנוגע לניימאר ואמבפה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי