"ניימאר לא הצליח להירדם בלילה ולכן החלטתי שהוא לא ישחק"

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | Gettyimages

הברזילאי חזר ממסע המשחקים של ברזיל בארצות הברית עם ג'ט לג ונותר מחוץ לסגל ב-0:4 של פ.ס.ז' על סנט אטיין, טוכל הודה: "זה הדליק לי נורה אדומה". מונייה על ליברפול: "מבחן ראשון". וראטי: "מתסכל שלא אשחק"

(גודל טקסט)
ליברפול צריכה להתחיל לחשוש. פאריס סן ז'רמן, בלי שני הכוכבים הגדולים – ניימאר וקיליאן אמבפה, מחצה אמש (שישי) בקלילות את סנט אטיין 0:4 ושמרה על מאזן מושלם בתום חמישה מחזורים בליגה הצרפתית. אצל קלופ, לעומת זאת, כל הכוכבים צפויים לקחת חלק במשחק הליגה הקשה מול טוטנהאם (שבת ב-14:30, ישיר בספורט1).


אמבפה שספג הרחקה לשלושה משחקים ישב ביציע, ניימאר לעומתו קיבל מנוחה לאחר מסע המשחקים של ברזיל בארצות הברית. תומאס טוכל טען שהברזילאי סבל מג'ט לג, לא הצליח לישון בלילה ולכן הוא נותר מחוץ לסגל. המאמן הודה בסיום: "הוא אמר לי שהוא לא בטוח שהוא יכול לשחק. לפני האימון המסכם אמרתי לו שהוא לא צריך להתאמן, אבל הוא התעקש. אחר כך הוא לא נרדם. שאלתי אותו לפני המשחק איך הוא מרגיש והוא השיב שהוא לא יודע. זה הדליק לי נורה אדומה. לא רציתי לקחת סיכון וקיבלנו החלטה משותפת".


העיתון הצרפתי "לאקיפ" העניק ליוליאן דרקסלר הגרמני את הציון הגבוה במשחק (8), אנחל די מריה קיבל 7 ואדינסון קבאני רק 6. מוסא דיאבי בן ה-19 כבש שער בבכורה בבוגרים של פ.ס.ז' והוכיח שיש למועדון אופק. החלוץ הצרפתי גדל באקדמיה של המועדון ובתקשורת המקומית ציינו שזה מדהים שהקבוצה רוכשת שחקנים בסכומים מטורפים ועדיין מצליחה להעניק הזדמנויות לצעירים תוצרת בית. טוכל, שמונה הקיץ, כבר רשם הישג שיא בפאריס סן ז'רמן כשהפך למאמן הראשון שניצח את חמשת המשחקים הראשונים של העונה. שאר משחקי המחזור החמישי יתקיימו הערב, אך בכל מקרה אלופת צרפת תשמור על המקום הראשון כשבמאזנה 15 נקודות לעומת תשע של דיז'ון וטולוז הדולקות אחריה.


5 – Thomas Tuchel has became the first Paris' manager to win his first five games in Ligue 1 after his arrival. Qualität. #PSGASSEpic.twitter.com/8a3mNkiyjF

— OptaJean ⭐⭐ (@OptaJean) September 14, 2018


מאמן המוליכה התייחס כבר למשחק מול ליברפול בליגת האלופות: "אנחנו בטוחים ביכולת שלנו למרות שנשחק באחד המגרשים הכי קשים שיש. המשחק באנפילד יהיה מבחן חשוב עבורנו. כולם אומרים שזה המשחק החשוב ביותר, אבל אני טוען שכל משחק הוא חשוב. סנט אטיין נתנה לו פייט וזו הייתה חזרה גנרלית טובה לקראת המשחק באנגליה".


הקשר מרקו וראטי, שבישל לדקרסלר, אמר בסיום: "אני מאושר שחזרתי לשחק. חבל שאני מורחק ולא אוכל לשחק נגד ליברפול, זה ממש מתסכל. ברגע שראיתי את שיבוץ המשחקים הבנתי שאני לא אוכל לתרום לקבוצה שלי במשחק החשב הזה. המסירה שלי לדרקסלר לא הייתה מושלמת, כך שמגיעות לו מחמאות על הגול". גם הבלגי תומאס מונייה דיבר על המשחק באנפילד: "זה יהיה המבחן הרציני הראשון עבור כולנו, אבל אני לא חושב שזה יכריע את גורל הבית אפילו אם נפסיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי