בלתי ניתנת לעצירה: 1:4 ומאזן מושלם לפ.ס.ז' על ריימס

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

האורחת הדהימה בפתיחה (2), אבל קבאני נתן צמד (5, 44) וצלל כדי שניימאר יבקיע בפנדל (24). מונייה (55) חתם. ליון הביסה 0:3 את דיז'ון בעזרת צמד של דמבלה, מארסיי חזרה מפיגור ל-2:3 בתוספת הזמן על שטראסבורג

קבוצות: מארסיי ליון
(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שבעה משחקים, כאשר המשחק המרכזי מביניהם מתקיים בשעה זו ובו פאריס סן ז'רמן מארחת את ריימס. מוקדם יותר, ליון התקרבה למוליכת הטבלה כשהביסה 0:3 קל בחוץ את דיז'ון. גם מארסיי ניצחה את שטראסבורג ונשארה צמודה למקום השני. מאוחר יותר פאריס סן ז'רמן נשארה מושלמת עם 1:4 על ריימס.


דיז'ון – ליון 3:0
המארחת המסכנה לא היתה יריב לחבורה המוכשרת מליון. כבר בדקה ה-16 התקפה מבטיחה הסתיימה בהכנסת כדור מושלמת של טאנג'וי אנדומבלה למוסא דמבלה, שלא התבלבל מול השער. תוך שלוש דקות דמבלה השלים צמד, כשבעיטה שלו נהדפה והוא הכניס את הריבאונד בחצי מספרת. בדקה ה-35, הגיע השלישי, מנגיחה של מרטין טרייה לאחר הגבהה של רפאל. למזלה של דיז'ון, כאן ליון עצרה והניחה למשחק לזרום עד השריקה, שלפני שהגיעה עוד הספיק להישלף כרטיס אדום כלפי קשר המארחת.


עם הניצחון הרביעי העונה, ליון הציבה את עצמה כאחת שלנחמת בפאריס סן ז'רמן על התואר. יש לה 13 נקודות והפרש שערים טוב יותר מאשר מארסיי, ובמידה ופ.סז' אכן יזכו באליפות המאבק בין השתיים על הכרטיס לליגת האלופות צפוי להיות מרתק. לדיז'ון יש מאזן של שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים, והיא תיאלץ לגרום לדברים להשתנות בקרוב.


Bravo @MDembele_10 pour tes premiers buts avec nous ! pic.twitter.com/kNjSOvzX5W

— Olympique Lyonnais (@OL) September 26, 2018


פאריס סן ז'רמן – ריימס 1:4
אף קבוצה בליגה הצרפתית לא יכולה על פאריס סן ז'רמן, בטח לא ריימס שלא הבקיעה בשלושת המשחקים האחרונים שלה. את הרצף הזה היא עצרה כבר בדקה השנייה, כשקסבייה שאבלראן עקץ את ההגנה הפריסאית. שלוש דקות חלפו ואדינסון קבאני הגיב עם הקפצה גאונית מעל שוער האורחת. בדקה ה-24 חלוץ נבחרת אורוגוואי צלל ברחבה וזה הספיק כדי שהשופט יעניק פנדל לאלופת צרפת, אותו ניימאר ביצע ללא תקלות. קבאני עוד השלים צמד דקה לפני הירידה להפסקה, ובמחצית השנייה תומא מונייה (55) השלים כדי לקבוע את תוצאת המשחק.


תוצאות נוספות
אמיין – ראן 1:2
בורדו – ליל 0:1
קאן – מונפילייה 2:2
מארסיי – שטראסבורג 2:3
נים – גנגאן 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי