פאריס סן ז'רמן הביסה 0:5 את אמיין, הפסד להנרי בבכורה במונאקו

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

לפני הקרב הקשה מול נאפולי, קבוצת המיליונים ממשיכה לפרק את הליגה עם ניצחון עשירי ו-37 שערים ב-10 מחזורים. המאמן החדש של הקבוצה מהנסיכות לא הצליח למנוע הפסד 1:2 במשחקו הראשון מול שטרסבורג

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן ממשיכה לדרוס את הליגה הצרפתית. הערב (שבת) הקורבן היתה אמיין, ופ.ס.ז' הביסה אותה 0:5.  ליל ניצחה את דיז'ון ותיירי הנרי ומונאקו הפסידו 1:2  שטראסבורג.

פאריס סן ז'רמן – אמיין 0:5
מרקיניוס פתח את החגיגה עם נגיחה בדקה ה-12 לאחר קרן של די מריה, שבישל בקרן גם את השער הבא כשבדקה ה-42 אדריאן ראביו שם את הרגל במקום הנכון ודחק פנימה. התוצאה נשמרה עד הדקה ה-80, ואז החל הקרנבל של שחקני פאריס. דרקסלר נגח פנימה לאחר התקפה מצוינת, אמבפה חדר נהדר וכבש (82) ומוסא דיאבי חתם עם סלאלום יפהפה בדקה ה-87.

10 מחזורים מפתיחת העונה, ולפאריס סן ז'רמן יש 10 ניצחונות והפרש שערים של 6:37. השחקנים של תומאס טוכל כובשים בממוצע 3.7 שערים למשחק ליגה. נתון מדהים, אבל כל זה לא יהיה שווה לאלופת צרפת אם היא לא תעשה את המשימה לשמה הובאו כל הכוכבים: ליגת האלופות.

שטרסבורג – מונאקו 1:2
הבכורה של תיירי הנרי על הקווים של קבוצת נעריו הסתיימה בהפסד חוץ מאכזב שהותיר את הקבוצה מהנסיכות אל מתחת לקו האדום. אדריאן תומאסון כבש ראשון לטובת המארחים בדקה ה-17 וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-66 מונאקו נותרה ב-10 שחקנים, אחרי בעיטה מסוכנת של סמואל גרנדסיר על שחקן שטרסבורג. לבו מותיבה הכפיל את התוצאה בדקה ה-86 והבטיח את הניצחון עבור שטרסבורג. מונאקו צימקה בדקה ה-90 אחרי פנדל של יורי טיילמאנס אך זה לא מנע הפסד ראשון של תיירי הנרי בקריירת האימון שלו.


תיירי הנרי פתח את קריירת האימון שלו בהפסד חוץ (AFP)

תוצאות נוספות
קון – גנגאן 0:0

דיז'ון – ליל 2:1
כבשו לדיז'ון: מהדי אבייד (81). כבשו לליל: פפה (21) ולואיס אז'וארו (43)

נאנט – טולוז 0:4
כבשו לנאנט: אמיליאנו סאלה (25, 71, 77) וגבריאל בושיליה (38)

ריימס – אנז'ה 1:1
כבשו לריימס: פאבלו צ'באריה (73) כבשו לאנז'ה: איסמעיל טראורה (36)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי