דיווח: "פ.ס.ז' שוקלת למכור את ניימאר למנצ'סטר יונייטד"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

"ל'אקיפ" פרסם שראשי אלופת צרפת שוב שוקלים להיפרד מאחד הכוכבים כדי להימנע מעונש שיזעזע את המועדון, "השדים האדומים" נחשבים כמועמדים בכירים לקלוט את הברזילאי. בפאריס הכחישו ויצאו למתקפה נגד העיתון

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן הכחישה ידיעות שפורסמו לפיהן היא תיאלץ למכור את ניימאר או קיליאן אמבפה בקיץ הקרוב כדי להימנע מעונש צפוי על עבירה של חוקי הפייר-פליי הפיננסי, אבל העיתון הצרפתי ל'אקיפ פרסם גם הבוקר (שבת) כי בקבוצה ייאלצו לשקול את מכירת אחד מהשניים כדי למנוע זעזוע.

כידוע, בקיץ 2017 רכשה אלופת צרפת את ניימאר מברצלונה עבור 222 מיליון יורו ובאותה עונה גם שאלה את קיליאן אמבפה בעסקת השאלה עם חובת רכישה, כך שתוך שנה שולמו גם על הכוכב הצעיר 180 מיליון יורו. בפאריס סן ז'רמן מיהרו להכחיש את הדיווח על מכירה אפשרית של שחקנים גם הפעם.

למרות זאת, בל'אקיפ מתעקשים גם הבוקר כי ניימאר עשוי להימכר ונוקבים בצורה מפתיעה דווקא בכיוון של מנצ'סטר יונייטד כמי שעשויה לצרפו, ולא ברצלונה או יובנטוס. בעיתון נכתב שנכון לעכשיו אמבפה שווה יותר, אבל יונייטד רוצה את הכוכב הברזילאי כי המועדון איבד מהזוהר שלו בשנים האחרונות וחושב שרכישת ניימאר תחזיר לו את המעמד של קבוצת על ותסייע לקבוצה להתמודד על האליפות. בעיתון כן הדגישו שעד לפני חצי שנה אף אחד בפ.ס.ז' לא שקל למכור את אחד מהם, אבל כעת המצב שונה. לפי העיתון אמבפה שעלה 180 מיליון יורו שווה היום 250 מיליון יורו וניימאר נשאר בערך על הסכום בו הועבר מברצלונה – 222 מיליון יורו. עוד נכתב כי ריאל מדירד עשויה להיות מעוניינת באמבפה בקיץ הקרוב.

בעיתון אף פורסם שסוכן השחקנים פיני זהבי שסייע בהעברת ניימאר לפאריס סן ז'רמן, לא יילך נגד המועדון הצרפתי אם זה יחליט לא למכור את הברזילאי, אבל יהיה מוכן לעזור אם ההחלטה תהיה שמוכרים אותו. בעיתון גם נתנו תזכורת לדברי ניימאר רק השבוע, על כך שכל כוכב על חייב לשחק פעם אחת בפרמיירליג.


ניימאר. מנצ'סטר יונייטד תהיה התחנה הבאה? (AFP)

בתגובה לידיעה, בפאריס סן ז'רמן כאמור פרסמו הכחשה ואף תקפו כי מזה תקופה ארוכה שבעיתון מנהלים קמפיין נגדם: "יש כל כך הרבה דוגמאות של ידיעות שהתפרסמו בעיתון שנועדו לייצר אווירה גרועה במועדון. הדוגמה האחרונה הייתה ידיעה לפיה יש בעיה עם אדינסון קבאני בקבוצה". פ.ס.ז' טוענת שהעיתון מפרסם יותר ויותר ידיעות על הקבוצה, האשימה בהתנהגות סכיזופרנית ואף התלוננה שהידיעה האחרונה מערערת את הביטחון וגורמת לחוסר יציבות בקבוצה לפני המשחק הכי חשוב שלה עד כה העונה מול הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי