שוב ינסה לסייע להנרי: ססק פברגאס חתם במונאקו

ססק פברגאס
ססק פברגאס | אתר רשמי

הקשר נפרד מצ'לסי וחתם בשורות המדורגת הלפני אחרונה בצרפת, שמאמנה הוא חלוץ העבר לו הספרדי היה מבשל לא אחת בימים המשותפים בארסנל. גם באטשואיי, המושאל מהבלוז לוולנסיה, עשוי לעבור לנסיכות הצרפתית

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. ססק פברגאס, הקשר הספרדי שזכה כמעט בכל תואר אפשרי עם ארסנל, ברצלונה וצ'לסי בשורותיה שיחק בארבע השנים וחצי האחרונות, חתם במונאקו בתקווה לסייע לקבוצה של תיירי הנרי, אלופת צרפת רק לפני שנתיים, להיחלץ מהמקום הלפני אחרון בליגה ובעונה הבאה לשוב לצמרת.


פברגאס כאמור מגיע לקבוצת התחתית מונאקו, שצברה העונה רק 13 נקודות ב-18 מחזורים והיא במקום ה-19, שתי נקודות מגנגאן האחרונה, שלוש נקודות מדיז'ון שבמקום ה-18 המוביל למשחקי מבחן וחמש מחוף מבטחים. מאמנו יהיה תיירי הנרי, כוכב ארסנל בעבר ששיתף פעולה עם פברגאס במדי התותחנים. כעת הנרי גם ינסה לצרף את מישי באטשואיי, חלוץ צ'לסי המושאל לוולנסיה שלא מעוניינת להשאירו.


לאחר החתימה כתב פברגאס בטוויטר: "אני נרגש להודיע שאני מתחיל פרק חדש בקריירה במועדון היסטורי כמו מונאקו, כאן יהיה הבית שלי ל-3.5 השנים הבאות ואני לא יכול לחכות". הוא ילבש את חולצה מספר 44 ועל פי הדיווחים נמכר עבור כ-10 מיליון יורו.


Annonce Fabregas pic.twitter.com/JW2TWJJqBr

— AS Monaco (@AS_Monaco) January 11, 2019


Thanks for the memories, @cesc4official. pic.twitter.com/6nyZ4Ba6id

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 11, 2019


במאי הקרוב יחגוג פברגאס את יום הולדתו ה-32, אבל למרות שאיבד את מקומו בהרכב צ'לסי בשנה האחרונה הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים האיכותיים ביבשת. הוא כידוע גדל בברצלונה, עבר בגיל צעיר לארסנל וכקפטן שלה הצליח לזכות רק בגביע האנגלי, עד שב-2011, אחרי שמונה שנים, חזר לברצלונה וזכה איתה באליפות אחת, בגביע הספרדי וכן בסופר-קאפ האירופי, באליפות העולם לקבוצות ובסופר-קופה המקומי. ב-2014 עבר לצ'לסי ואיתה זכה בשתי אליפויות, בגביע ובגביע הליגה וב-2014/15 סיים כמלך הבישולים בפרמיירליג. בסך הכל רשם 501 הופעות בכדורגל האנגלי, הופעתו האחרונה הייתה כקפטן צ'לסי בגביע נגד נוטינגהאם, משחק בו דווקא החמיץ פנדל ולקראת הסיום הוחלף לקול תשואות הקהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי