ביטון: "יש לנו אמביציה להיות הקבוצה הגדולה בכדורגל הסקוטי"

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

קשר סלטיק, שהוסט העונה לעמדת הבלם, בראיון לתקשורת הסקוטית: "אין ספק שהרצף בן 60 המשחקים יסתיים יום אחד, אנחנו מגיעים לכל משחק בריכוז מקסימלי"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי שהעפיל עם סלטיק לגמר גביע הליגה הסקוטי בשבת, ניר ביטון העניק היום (שני) ל'דיילי מירור האירי' ראיון מקיף בו סיפר על התפקוד החדש שלו כבלם, מיעוט הדקות תחת ברנדן רוג'רס והרצף המטורף של האלופה. "יש לנו אמביציה גדולה להראות שאנחנו הקבוצה הכי טובה אי פעם בכדורגל הסקוטי. אין לי ספק שהרצף הזה יסתיים יום אחד, אבל העובדה היא שעם רוג'רס לא הפסדנו עם סלטיק בסקוטלנד", סיפר ביטון בעקבות הרצף המרשים בן 60 משחקים ללא הפסד.

בתקשורת הסקוטית נחושים כי הרצף המרשים של סלטיק לא ייעצר בקרוב, אך העמדה החדשה של הקשר במרכז ההגנה גורמת לראשי סלטיק לשקול חיזוק כבר בינואר. ביטון הסביר: "אני מודה לפעמים שאני עושה טעויות. לא חיזקנו מספיק את ההגנה שלנו בקיץ". 

על התקופה הטובה שעוברת על הקבוצה: "אנחנו רוצים להיות הכי טובים. אפשר להגיע לפסגה, אבל קשה יותר לשמור עליה. אנחנו מגיעים לכל משחק עם ריכוז מקסימלי ולא אכפת לנו להפסיד נקודות, אבל הפסד לא בא בחשבון. האוהדים צריכים להבין שיש לנו לוח משחקים מטורף, רוב השחקנים ששיחקו מול באיירן מינכן בליגת האלופות גם שיחקו מול היברניאן בגביע", סיכם. כזכור, ניר ביטון שב להרכב של רוג'רס אחרי שלא שותף מול הבווארים בליגת האלופות והוא רשם העונה שבע הופעות, מתוכן הוא פתח חמש פעמים בהרכב. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי