דיווח: קסיאס יבקש לעזוב את פורטו בימים הקרובים

איקר קסיאס
איקר קסיאס | Gettyimages

השוער הוותיק שאיבד את מקומו בין הקורות של הדרקונים לטובת סה, יחפש קבוצה חדשה בחלון ההעברות של ינואר. בופון הודה לחברו הספרדי: "אתה חבר כמו תמיד, ריגשת אותי"

(גודל טקסט)
לפי "אה בולה" הפורטוגלי, שוער פורטו איקר קסיאס יודיע לקבוצה על רצונו לעזוב בימים הקרובים. הספרדי הוותיק שאיבד את המקום בין הקורות לז'וזה סה, לא מעוניין להמשיך לשבת על הספסל של סרג'יו קונסיסאו.


לפי העיתון הפורטוגלי, קסיאס בן ה-36 שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב לא מרוצה ממיעוט הדקות ורוצה לעבור לקבוצה חדשה בחלון ההעברות של ינואר, שייפתח בעוד פחות מחודש. חזרה לליגה הספרדית לא נראית סבירה עבור השוער הוותיק, כשמעבר לפרמייר-ליג נראית מציאותית יותר, כשרק לאחרונה פורסם שבן ארצו רפא בניטס מעוניין לצרף אותו לניוקאסל.

 

בתוך כך, קסיאס זכה לתודה מחברו הטוב ג'אנלואיג'י בופון. השוער האיטלקי בן ה-39 נבחר לספורטי השנה בטקס שערך ה"גאזטה דלו ספורט", בו הוקרן סרטון מיוחד בו שוער ריאל מדריד בעבר בירך את קפטן יובנטוס. בתגובה צייץ היום בופון: "איקר קסיאס אתה חבר כמו תמיד. מה שאמרת אתמול בטקס באמת נגע בי. תודה רבה לך!".

.@IkerCasillas you're a friend as usual. What you said yesterday during the #GazzettaSportsAwards really touched me. Thank you so much!

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) December 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי