"שמעתי שהאוהדים מבקשים את זלאטן, אז הבאתי להם אותו"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

ארה"ב בטירוף אחרי הופעת הבכורה המדהימה של זלאטן איברהימוביץ'. גלאקסי כבר פיגרה 3:0 בדרבי אבל אז השבדי עלה לשחק, השווה בבעיטה אדירה מ-35 מטרים ואז הפך את התוצאה

(גודל טקסט)
 "כשאתה מפגר 3:0 האדרנלין מפמפם אצלך בדם ואתה רוצה לעשות משהו כדי שהקבוצה שלך שתצא מהמצב הזה. שמעתי את האוהדים צועקים זלאטן, אז הבאתי להם אותו". לא, זו לא התגובה של המאמן של זלאטן איברהימוביץ' לאחר המשחק, אלא של השבדי עצמו.


זלאטן איברהימוביץ' לא מפסיק לשבור שיאים ולא משנה איפה הוא דורך. הלילה (בין שבת לראשון) קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי פגשה לדרבי את לוס אנג'לס FC במחזור הרביעי של ה-MLS, וחשוב מכך – משחק הבכורה של איברה שהגיע לארצות הברית רק 48 שעות קודם לכן.


גלאקסי נקלעה לפיגור 3:0 כבר בדקה ה-48, צימצמה ל-3:1 ובדקה ה-71 הגיע הרגע הגדול כשהענק השבדי עלה לדשא לראשונה. במהלך 20 הדקות הבאות הוא נגע בכדור 11 פעמים בלבד ואיים על השער פעמיים: בפעם הראשונה בעט מ-35 מטרים והשווה את התוצאה, הפעם השנייה הייתה נגיחה בתוך תוספת הזמן שהפכה לשער הניצחון והקהל באיצטדיון נכנס לטירוף.


Crowd pleaser. pic.twitter.com/mAmUOrbyhm

— LA Galaxy (@LAGalaxy) March 31, 2018


הסוכן של זלאטן, מינו ראיולה, צייץ: "ה-MLS הפכה הלילה ל-MLZ ושילשה את השווי שלה". חברו לקבוצה, ג'ונתן דוס סנטוס, כבר כינה אותו "אלוהים". ומה יש לאיברהימוביץ' להוסיף? "הרגשתי ב-20 דקות ששיחקתי כאילו שיחקתי 40 משחקים. לכל מקום בו אני מגיע אני גורם לטירוף כזה. לפני שהחתימו אותי אמרתי לראשי גאלקסי שהאוהדים הולכים להינות ממני. יש ילדים בצופים ואתה רוצה להחזיר להם. אתה רוצה לתת להם דוגמה טובה על ידי הבקעת שערים מטורפים" צנוע כהרגלו.

@MLS just became MLZ with triple value. Always proud of @Ibra_official

— Mino Raiola (@MinoRaiola) March 31, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי