רשמי: וויין רוני חתם ל-3.5 שנים בדי.סי יונייטד

וויין רוני
וויין רוני | האתר הרשמי

החלוץ בן ה-32 עזב את הפרמיירליג לטובת ה-MLS. ירוויח כחמישה מיליון דולר לעונה: "הגשמתי עוד שאיפה בקריירה, רעב להצליח כמו בכל מקום בו הייתי". הבכורה: ב-14 ביולי

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
זה היה באוויר ועכשיו זה רשמי. וויין רוני עזב את הפרמיירליג וחתם בדי סי יונייטד מה-MLS לשלוש שנים וחצי. על פי דיווחים, אברטון תקבל עבור השחקן בן ה-32 כ-10 מיליון ליש"ט. רוני אמור להרוויח כחמישה מיליון דולר לעונה. "זה פנטסטי להצטרף בימים היסטוריים של המועדון כשהאצטדיון החדש ייפתח בעוד מספר שבועות", אמר רוני. "עם המעבר לארה"ב, הגשמתי עוד שאיפה בקריירה. יש לי רעב להצליח כאן ואתן 100 אחוז כמו בכל מקום בו הייתי".


החלוץ המשיך: "ביקרתי כאן מוקדם יותר הקיץ והתרשמתי מאוד מכל מי שפגשתי שקשור למועדון וכמובן מהאצטדיון החדש. אני כבר לא יכול לחכות לעלות על הדשא עם החולצהה של יונייטד ולהצטרף לחברים החדשים שלי". רוני יצטרף רשמית לקבוצה כשחלון ההעברות ב-MLS ייפתח ב–10 ביולי. הוא אמור לערוך את הבכורה ארבעה ימים מאוחר יותר.


"זה רגע משמעותי לכולנו. וויין הוא אייקון כדורגל עולמי וההגעה שלו תקדם את המוצר בעיר ובמדינה", אמר המנכ"ל ג'ייסון לוין. "וויין פרח כששיחק ברמות הכי גבוהות בכדורגל ואנחנו מתרגשים לקבל את המנהיגות שלו".


רוני החל את הקריירה באברטון ועבר ב-2004 למנצ'סטר יונייטד. אחרי 13 שנה במועדון, חזר הביתה בעונה שעברה. בסך הכל כבש 208 שערי פרמיירליג ב-491 הופעות והוא הכובש השני בטיבו בהיסטוריה של הליגה אחרי אלן שירר. הוא זכה בחמש אליפויות, פעם אחת בגביע האנגלי, שלוש פעמים בגביע הליגה, פעם אחת בליגת האלופות ופעם נוספת בליגה האירופית.


#NoWayneNoGainpic.twitter.com/HfbLmCsBOq

— D.C. United (@dcunited) June 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי