יוסיין בולט יצטרף לתקופת ניסיון למארינרס האוסטרלית

יוסיין בולט
יוסיין בולט | Gettyimages

"האיש המהיר בעולם" בדרך להגשים את החלום ולעשות הסבה מקצועית לכדורגל, המועדון מתחתית הליגה האוסטרלית אישר כי הוא נמצא במגעים מתקדמים עם האצן, שהתאמן בעבר עם בורוסיה דורטמונד

(גודל טקסט)

מאז שפרש מאתלטיקה קלה, יוסיין בולט קושר יותר מפעם אחת לעולם הכדורגל. האצן המהיר בהיסטוריה הכריז בעבר שהוא רוצה לעבור לספורט האהוב בעולם ושהחלום שלו הוא לשחק במנצ'סטר יונייטד. בחצי השנה האחרונה שמו נקשר בבורוסיה דורטמונד, והוא אף התאמן עם הקבוצה הגרמנית מספר פעמים, אך לבסוף העניין התברר כתעלול יח"צ לקראת משחק צדקה בו ייקח חלק. כעת נראה כי בולט אכן בדרכו לענף: על פי פרסומים באנגליה ובאוסטרליה, האתלט הג'מייקני נמצא במגעים מתקדמים עם קבוצת סנרטל קוסט מארינרס מליגת העל האוסטרלית.

בגיל 31, בולט מאמין כי הוא נמצא בשיא כושרו ונראה שכעת חלומו הולך להתגשם. המועדון האוסטרלי אישר הבוקר כי הוא אכן מנהל משא ומתן עם האלוף האולימפי וצפוי לצרף אותו לתקופת ניסיון של שישה שבועות. אם הוא יעבור בהצלחה את האימונים, בולט יחתום בקבוצה על חוזה לעונה אחת עם אופציה להמשך.

מארינרס סיימה את העונה שעברה במקום האחרון בליגה האוסטרלית, עם ניצחון בודד ב-18 המשחקים האחרונים. לפני שבוע היא צירפה מנהל מקצועי חדש, מייק פילן ששימש בעבר כעוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד. נראה שלבולט יהיה לפחות קשר, גם אם רופף, לקבוצה האהודה עליו.

בולט. ממשיך לרוץ (AFP)
בולט. ממשיך לרוץ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי