טל בן חיים: אחזור חזק יותר מתמיד, אומר תודה על הכל

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

חלוץ ספרטה פראג הגיב לראשונה לפציעה בגינה קרע את הרצועה הצולבת ובעקבותיה צפוי להעדר מהמגרשים שמונה חודשים בפוסט אותו העלה בחשבון האינסטגרם שלו: "אתמודד בעזרת המשפחה והחברים שלי, תודה לכולם על התמיכה"

(גודל טקסט)
פציעות הן אף פעם לא דבר קל בכדורגל, על אחת כמה וכמה רגע לפני פתיחת עונה. טל בן חיים, חלוץ ספרטה פראג ונבחרת ישראל, חווה את הצד הפחות נעים בקריירה שלו ככדורגלן לאחר שנודע לו מבדיקת MRI שביצע שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להעדר מהמגרשים לתקופה של שמונה חודשים.


כזכור, הפציעה התרחשה ביום ראשון, כשספרטה פראג פגשה את יאבלונץ במסגרת המחזור השני של העונה בצ'כיה. הישראלי נפצע בברכו הימנית בדקה ה-65 ודידה החוצה. לאחר מכן הגיעה אותה בדיקת-MRI שעבר ובה שמע על הבשורה הקשה. הטיימינג של הפציעה הוא אכן אכזרי עבור החלוץ שיחגוג יום הולדת 29 עוד יומיים, שכן אחרי עונה לא טובה בקבוצתו הצ'כית, הוא גילה יכולת יותר טובה מפתיחת העונה כשגם הצוות המקצועי בספרטה פראג התאכזב מאוד עבור החלוץ והודה שאין לו מזל איתו.


הבוקר, העלה החלוץ פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו סיפר את תחושותיו על הפציעה שעבר וההמשך: "גם היום כמו כל בוקר מסתכל לשמיים ואומר תודה לאלוהים על הכל, אתמודד עם הכל בעזרת המשפחה המדהימה שלי והחברים הטובים שלי ואחזור חזק יותר מתמיד. תודה לכולם על התמיכה והמילים החמות!


 

גם היום כמו כל בוקר מסתכל לשמיים ואומר תודה לאלוהים על הכל, אתמודד עם הכל בעזרת המשפחה המדהימה שלי והחברים הטובים שלי ואחזור חזק יותר מתמיד. תודה לכולם על התמיכה והמילים החמות! ❤️ Today like every other day, I look above and thank god for everything. With the help of my amazing family and my great friends I'll cope with everything and will be back stronger than ever. Thank you all for the kind words and your support!

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי