ווסלי סניידר פרש בדמעות מנבחרת הולנד: "הכל מגיע לסיום"

ווסלי סניידר פורש
ווסלי סניידר פורש | AFP

הקשר האגדי תלה את הנעליים הכתומות אחרי 134 הופעות במדים הלאומיים בניצחון 1:2 על פרו. האצטדיון הריע כשהוחלף בדקה ה-64, ההתאחדות ההולנדית הקרינה על המסכים סרטון פרידה. דפאי: "מנסה להיות כמוהו"

(גודל טקסט)
מראות מרגשים היו אתמול (חמישי) באצטדיון על שם יוהאן קרויף באמסטרדם, כשהולנד ניצחה את פרו 1:2 במשחק ידידות. מעבר לניצחון, הכותרת של המשחק היתה הפרישה של ווסלי סניידר מנבחרת האורנג'. כשסניידר הוחלף בדקה ה-62, אצטדיון שלם קם על רגליו והריע זמן ארוך מאוד לשחקן הנפלא. שחקני הולנד נפרדו ממנו כל אחד בחיבוק.


סניידר בן ה-34 רשם שיא הופעות בנבחרת עם 134 ו-31 שערים ב-15 שנות פעילות, לפני השוער אדווין ואן דר סאר ששיחק 130 פעמים.פסגת הקריירה שלו היתה העפלה לגמר מונדיאל 2010 בו נוצחה הולנד על ידי ספרד 1:0. נייקי סיפקה לשחקן נעליים מיוחדות למשחק, נעליים עליהן הופיעו שמות אשתו ובניו לצד המספר 134. רק שני זוגות נעליים כאלה יוצרו, ויותר מאוחר השחקן יחליט אם לתרום אותם לצדקה.


Cap10.#NEDPER#WES134pic.twitter.com/BlFhTypezA

— OnsOranje (@OnsOranje) September 6, 2018


בהתאחדות ההולנדית העלו בטוויטר סרטון פרידה מסיינדר עם חלק מהשערים שלו בנבחרת, סרטון שהוקרן גם במסכים באצטדיון. אחרי המשחק אמר: "הכל מגיע בסופו של דבר לסיום. זה נעשה, זה נגמר. המשחק האחרון שלי בנבחרת". גם יאספר סילסן העלה ציוץ בטוויטר בו נפרד בתודה מסניידר.


Sat on a sofa in the middle of the pitch…

Wesley Sneijder was given an unusual send-off by the Netherlands.

Read https://t.co/DJMSosE8e8pic.twitter.com/BcgSF2ueg4

— BBC Sport (@BBCSport) September 6, 2018


Vaarwel, @sneijder101010!#NEDPER#WES134pic.twitter.com/eAnxLTmNye

— OnsOranje (@OnsOranje) 6 בספטמבר 2018


ממפיס דפאי, שכבש את שני השערים עבור הולנד, אמר בסיום: "סניידר שחקן שנתן לי הרבה השראה כשהייתי צעיר. הוא נתן לי היום את החולצה שלו וזה אומר המון עבורי. מאז שהגעתי לנבחרת הוא ניסה לעזור לי. אנחנו בקשר גם מחוץ לכר הדשא", אמר חלוץ ליון. "בכל משחק שלו הוא הביא המון איכות לנבחרת ואני מנסה להיות כמוהו ולהיהפך לשחקן שמשפיע על הנבחרת".


פראנקי דה יונג, כרגע השחקן החם ביותר בהולנד שברצלונה רוצה להחתים בקיץ הבא, ערך הופעת בכורה ובישל לדפאי את שער השיוויון. "אם הוא ימשיך ככה הוא יגיע רחוק", אמר דפאי.


Good win! Thanks for everything @sneijder101010pic.twitter.com/H1CSocmjPq

— Jasper Cillessen (@JasperCillessen) September 6, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי