ג'ורג' מנדג'ק נפצע והוחלף בקמרון, ג'ון אוגו לא שותף בניגריה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | דני מרון

קשר מכבי חיפה פתח במשחק נבחרתו בקומורו במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה, אך נפגע ורק לאחר שהוחלף השיגו "האריות" את ה-1:1. קשר הפועל באר שבע צפה מספסל ה"סופר איגלס" ב-0:3 הקליל על סיישל

(גודל טקסט)
במקביל למשחקי ליגת האומות באירופה שהחלו בסוף השבוע, באפריקה נערכים משחקי מוקדמות אליפות אפריקה והיום (שבת) נטו חלק גם נציגי ליגת העל, ביניהם שחקני הקישור של מכבי חיפה והפועל באר שבע, ג'ורג' מנדג'ק וג'ון אוגו.


קשר הירוקים פתח בהרכב קמרון במשחק החוץ מול קומורו שהסתיים ב-1:1, אולם הוא הוחלף בדקה ה-70 בעקבות פציעה ותשע דקות לאחר מכן מצאה נבחרתו את שער השוויון ונמנעה מהפסד. כידוע היה זה משחק לפרוטוקול בלבד עבור קמרון, מכיוון שנבחרתו של המאמן החדש קלרנס סיידורף היא גם מארחת האליפות.


מעט מאוחר יותר הסתיים גם משחקה של נבחרת ניגריה שהביסה 0:3 בחוץ את סיישל. אחמד מוסה (15), בלם פורטו צ'ידוזי אוואזים (34) והחלוץ אודיון איגאלו (56) כבשו וקבעו את תוצאת המשחק, קשר אלופת ישראל ישב על הספסל לאורך 90 הדקות.

#AFCON2019Q#SEYNGA.
Getting ready for kickoff.
It's still a long way off for Stad Linite to be filled to capacity.#SoarSuperEagles#Team9jaStrong. pic.twitter.com/W6Ma8pUN4i

— Super Eagles (@NGSuperEagles) September 8, 2018

גם מגן הפועל רעננה עמנואל אמבולה אמור היה לשחק היום בנמיביה, אך שוחרר מסגל זמביה עקב בעיות משמעת, כך על פי דיווחים בארצו, ולא נכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי