וירג'יל ואן דייק: "כשאתה מפסיד תמיד יגיעו שאתה גרוע"

ראיין באבל
ראיין באבל | AFP

הולנד נכנעה 2:1 בצרפת לאלופת העולם הטרייה והמאמן רונלד קומאן ביקר את שחקניו על השגיאות בהגנה: "נכון שהם איכותיים מאיתנו, אבל לא היינו חלשים מהם". בלם ליברפול הוסיף: "התוצאה מאכזבת, אבל טעויות קורות"

(גודל טקסט)
ליגת האומות היא אומנם מפעל בונוס בלבד עבור נבחרות רבות לאור העובדה שזוהי הזדמנות נוספת להשיג כרטיס ליורו 2020, אבל הולנד ממשיכה להראות כדורגל לא מבריק בלשון המעטה ובקצב הזה אולי לא תעלה לטורניר גדול בפעם השלישית ברציפות. צריך לזכור שהולנד בבית עם גרמניה וצרפת בליגת האומות ולאורנג' ייתכן שיהיה קל יותר להעפיל דרך מוקדמות היורו, אבל כך או כך משמעות ה-2:1 לאלופת העולם צרפת הוא הפסד חמישי ברצף מול הטריקולור, זאת על אף צעירים מוכשרים ומאמן מנוסה כמו רונלד קומאן.


קומאן כעס על הנבחרת שלו בסיום: "אין לזה קשר שצרפת נבחרת איכותית מאיתנו. כשמגן מגביה כדור אתה צריך להדוף את הכדור ונבחרות כמו צרפת מענישות אותך כשאתה מבצע טעויות. ויינאלדום היה יכול לכבוש ואני לא חושב ששיחקנו יותר גרוע מהם". המאמן עצמו צייץ אחר כך בטוויטר: "לצערי התוצאה לא טובה, אבל אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה".


Helaas geen resultaat, maar we hebben vandaag laten zien dat we op de goede weg zijn! #Oranje

Unfortunately not a result, but I believe we are on the right track! #Hollandpic.twitter.com/rbgMfFr29P

— Ronald Koeman (@RonaldKoeman) 9 בספטמבר 2018

וירג'יל ואן דייק שהיה לו משחק פושר ולא חסם את הכדור שהגיע לאוליביה ז'ירו בשער הניצחון אמר: "טעויות יכולות לקרות במשחק הכדורגל. הגענו לכאן לנצח ולא להפסיד, אבל כשאתה מפסיד תמיד יגידו שאתה גרוע. צרפת החזיקה בכדור הרבה, אבל לא נתנו להם הרבה הזדמנויות. בעיקר במחצית השנייה היו לנו דקות טובות, אבל התוצאה מאכזבת".


פרנקי דה יונג
הכישרון הענק של אייאקס רשם בכורה בהרכב הפותח בהולנד ואמר: "אני מנסה לשחק כמו באייאקס, כי בגלל זה המאמן זימן אותי לנבחרת. קיבלתי מחמאות, אבל בטח יהיו ימים שגם תהיה ביקורת נגדי. זה לא היה קל מול צרפת, אבל לא חששתי לרגע מהם. זה רק עושה לי טוב לשחק נגד נבחרות ברמה הזאת. אני לומד הרבה. אחרי המחצית הרשינו לעצמנו לתקוף יותר ושיחקנו טוב, אבל קשה לי לתת הסביר מדויק למה הפסדנו". ממפיס דפאי ששיחק עם החולצה מספר 10 של ווסלי סניידר לא קיבל את ההשראה ממנו וגילה יכולת חלשה.



אמבפה ודה יונג. קרב בין שני כוכבי העתיד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי