אדן הזאר: "רוצים להיות הראשונים שזוכים בליגת האומות"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

נבחרת בלגיה פתחה את המפעל עם 0:3 חלק באיסלנד, הכוכב הצהיר: "עוד יש לנו מה לשפר, אבל עשינו עבודה טובה. המטרה היא לעלות ליורו". רומלו לוקאקו שכבש צמד: "לא היה לנו מזל במונדיאל"

(גודל טקסט)
בלגיה ממשיכה את היכולת המצוינת שלה מהמונדיאל וגם את ליגת האומות החלה בצורה מרשימה כשניצחה בחוץ 0:3 את איסלנד, שנראה כי קלטה שהדרג הראשון גדול עליה ואחרי שספגה 6:0 משווייץ במחזור הראשון של המפעל היא בדרכה הבטוחה לסיים במקום האחרון בבית ולרדת לדרג השני.


אדן הזאר אמר שבלגיה רוצה להיות הנבחרת הראשונה שתזכה בליגת האומות ונכנס להיסטוריה כבלגי הראשון שכבש במפעל: "יש עוד דברים לשפר, אבל עשינו עבודה טובה. הניצחון הגיע לנו. שמח שרומלו לוקאקו הבקיע צמד. זה טוב לביטחון שלו והוא עבד קשה גם בהגנה. זה מפעל חדש ואנחנו רוצים להיות הראשונים שנזכה בו. המטרה העיקרית היא לעלות ליורו ולהצליח שם".


כאמור רומלו לוקאקו הוסיף שני שערים למאזנו, הוא כבר עם 43 שערים ב-76 משחקים כך שמלך שערי הנבחרת בכל הזמנים רק הולך ומגדיל את ההישג ממשחק למשחק: "הכל הולך מצוין בנבחרת. הגענו לרמה מסוימת שאנחנו לא יורדים ממנה. התפקיד שלי לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. היינו קרובים מאוד לגמר ברוסיה. היה לנו מזל רע נגד צרפת. עכשיו צריך לעשות צעד אחד קדימה וליגת האומות היא מסגרת טובה עבור זה".

Romelu Lukaku just can't stop scoring for Belgium.

https://t.co/mVWPDNOrrspic.twitter.com/1Ssp0wzUWS

— BBC Sport (@BBCSport) 12 בספטמבר 2018

כשנשאל לוקאקו אם הוא מתכונן לממש את איומו ולפרוש מהנבחרת אחרי יורו 2020 אמר: "בקרוב אודיע רשמית על עתידי. כרגע אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מדי".


מאמן בלגיה רוברטו מרטינס אמר שהוא יודע כיצד להוציא את המיטב מלוקאקו: "אני מכיר אותו כבר הרבה זמן וכשאימנתי אותו באברטון ידעתי מה צריך לעשות איתו. בבלגיה אני רוצה רק שיכבוש שערים. הוא יודע שאם לא יכבוש, על הספסל יושב מישי באטשואי שהוא שחקן מצוין שיכול להחליף אותו".


אקסל ויטסל הפך לשחקן השני במספר ההופעות בנבחרת אי פעם. הוא רשם משחק 97 בשדים האדומים ועבר במשחק אחד את יאן קולמנס ששיחק בעבר עם רוני רוזנטל בקלאב ברוז'. בלם טוטנהאם יאן ורטונחן מוביל עם 110 הופעות. אדן הזאר עם 94 הופעות השתווה לטימי סימונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי