נשיא ההתאחדות הארגנטינית: "ליאו מסי יחזור לנבחרת"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

בעקבות דיווחים על כך ש"הפרעוש" החליט לפרוש מהאלביסלסטה, הבהיר קלאודיו טאפיה כי מדובר בפסק זמן בלבד: "אנחנו צריכים להראות לו שיש שינוי ושלא כל האחריות היא עליו. נכריז על מאמן קבוע עד סוף השנה"

(גודל טקסט)

נשיא ההתאחדות הארגנטינית, קלאודיו טאפיה הכחיש הלילה (בין שלישי לרביעי) את השמועות לפיהן ליאו מסי לא ישחק יותר בנבחרת ארגנטינה. בראיון לתחנת טלוויזיה בארגנטינה אמר טאפיה כי מסי לקח רק פסק זמן ולא פרש: "מסי יחזור לנבחרת ואנחנו צריכים לאותת ולהראות לו שיש שינוי בהתאחדות ושהמאמנים וצוות הנבחרת לוקחים על עצמם את כל האחריות על הנבחרת ולא הוא לבדו".

מסי לא שיחק בשני משחקי ההכנה בתחילת החודש לקופה אמריקה 2019 וגם לא זומן למשחקים באוקטובר, כשלעת עתה ארגנטינה מינתה רק מאמן זמני לנבחרת ועל כך אמר טאפיה: "אנחנו מחפשים מאמן שיבין את הצרכים של הנבחרת לעשר השנים הבאות. אני רוצה להודות למאמן ליונל סקאלוני שהגיע בזמן קשה מאוד אחרי המונדיאל כדי להחליף את חורחה סמפאולי. אנחנו רוצים להביא את המאמנים הכי טובים בעולם לנבחרת והשם של המאמן הקבוע יוכרז בסוף השנה הנוכחית".

על הכישלון של סמפאולי אמר: "רצינו לראות בארגנטינה את סמפאולי שאימן את צ'ילה וזכה איתה בקופה אמריקה. זה כנראה לא היה אפשרי בגלל הנסיבות שהיו בנבחרת. אנחנו צריכים ללמוד מכך כדי לא לעשות עוד טעות. אנחנו צריכים להודות לו על המאמץ שעשה".

בינתיים, דני אוסבלדו הארגנטיני ששיחק דווקא בנבחרת איטליה אמר ל"מארקה" שהוא לא היה רוצה להיות בנעליים של מסי: "הייתי רוצה לדעת לשחק כמוהו, אבל הוא כאילו חי בכלוב של זהב. אין לו חיים אמיתיים. הוא בחיים לא יכול ללכת להיכן שירצה לשתות משהו מבלי שמישהו יזהה אותו. זה כמו שלמישהו יש את הטלוויזיה הכי גדולה בעולם, אבל הוא לא יכול להשתמש בה בחדר השינה שלו. הוא נוהג בפרארי, אבל אף פעם לא יכול ללחוץ על הדוושה ולהגיע ל-200 קמ"ש כי הוא גר רק 15 דקות ממתקן האימונים. לדעתי הוא לא נהנה בכלל מהחיים".


ליאו מסי. נהנה מהחיים? תלוי את מי שואלים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי