מנצ'יני: "גם לי נמאס לא לנצח. צריך לקחת את הדברים החיוביים"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | Gettyimages

מאמן נבחרת איטליה לא אהב את ה-1:1 נגד אוקראינה: "וראטי וז'ורז'יניו צריכים להתרגל לשחק יחד ואז הקישור שלנו יהיה אחד החזקים". ב"גאזטה דלו ספורט" עקצו: "הנבחרת הזאת לא מסוגלת לנצח"

(גודל טקסט)
נבחרת איטליה לא מצליחה לצאת מהמשבר אליו נקלעה מאז שלא הצליחה לעלות למונדיאל 2018 ונראה שגם ההשתתפות ביורו 2020 בהחלט מוטלת בספק מבחינתה. אתמול סיימה ה"סקוואדרה אזורה" בתיקו 1:1 את משחק הידידות שלה מול אוקראינה בגנואה, בלילה מרגש שהוקדש לקורבנות התמוטטות הגשר "פונטה מורדי" ב-14 באוגוסט, בה נהרגו 43 אנשים. המשחק הופסק בדקה ה-43 והקהל באצטדיון מחא כפיים.


קשר יובנטוס פדריקו ברנרדסקי כבש את שערו השני ב-15 משחקים בנבחרת איטליה, אבל רוסלן מלינובסקי האוקראיני השווה. אוהדי הנבחרת שרקו בוז לשחקנים שרשמו רק ניצחון אחד בעשרת המשחקים אחרונים, 1:2 על ערב הסעודית. ב-14 באוקטובר מצפה לאיטלקים משחק משמעותי נגד פולין בחוץ במסגרת ליגת האומות, בו רק ניצחון ישאיר אותם בתמונה העלייה. בנוסף, שברה איטליה שיא שלילי מאז השנים 1923 עד 1925 כשלא ניצחה כבר בחמישה משחקי בית. שחקני איטליה שיחקו עם סמל מיוחד על החולצה עם תמונת הגשר שקרס בגנואה, אבל ב"גאזטה דלו ספורט" עקצו: "הנבחרת הזאת לא מסוגלת לנצח".


המאמן רוברטו מנצ'יני אמר בסיום: "האמת שגם לי נמאס לא לנצח. מקווה שנתחיל מיום ראשון". מי שאימן את אינטר, מנצ'סטר סיטי וזניט סנט פטרסבורג בעבר, לא מצליח עד כה להוציא את הנבחרת מהמשבר והוסיף: "צריך לבנות על הדברים החיוביים לפני המשחק עם פולין". למרות דבריו, נראה שהנבחרת שלו עדיין לא הצליחה לבלום את הנפילה ביכולת שלה מאז שלא הצליחה להעפיל למונדיאל והיא ספגה שער כבר משחק שני ברציפות. מה שיותר מדאיג הוא שהיא גם כמעט ולא כובשת. איטליה כבשה רק פעם אחת יותר משער אחד במשחק בעשרת המשחקים האחרונים. מנצ'יני שיחק עם שלישיה חדשה בהתקפה, שלא כללה חלוץ טבעי. פדריקו ברנרדסקי ולורנצו אינסינייה החליפו ביניהם עמדות של 9 מזויף לצד פדריקו קייזה.


"אנחנו חייבים להיות הרבה יותר יעילים מול השער. למרות כל המצבים שאנחנו יוצרים אנחנו לא הופכים אותם לשערים, בעוד שאוקראינה כבשה מההזדמנות השנייה שלה בלבד במשחק. לצערי זה המצב כרגע בנבחרת ואנחנו צריכים לעבוד על זה", אמר מנצ'יני. קשר קליארי ניקולו בארלה ערך הופעת בכורה ומרקו וראטי חזר לשחק לראשונה מאז ה-23 במארס. מנצ'יני ציוות את וראטי יחד עם ז'ורז'יניו מצ'לסי בפעם השנייה בלבד בנבחרת ואמר: "פה ושם הם דרכו אחד על הבהונות של השני, אבל בסך הכל הם עשו עבודה טובה. הם צריכים להתרגל לשחק ביחד ואז הקישור שלנו יהיה אחד החזקים. בארלה היה בסדר, אבל יכול להשתפר. היו לנו קטעים ארוכים בהם שיחקנו טוב וזה מעודד".




La prima pagina della Gazzetta oggi in edicola
Festival dello Sport, a Trento a tu per tu con le stelle
⚽ Milan, colpo a Rio
⚽ Questa Italia che non vince
Azzurre, 8 su 8 e Final six! pic.twitter.com/vna6Gf0trp

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 11 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי