בספרד מתמוגגים מאלקסר: "ברצלונה טעתה בגדול שוויתרה עליו"

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

חלוץ דורטמונד ממשיך להצטיין, אמש (חמישי) כבש צמד נגד ווילס ורשם את שערו התשיעי העונה בכל המסגרות. "פאקו היה חד מאוד מול השער אבל גם אהבתי את העבודה של סוסו ומוראטה", סיכם לואיס אנריקה

(גודל טקסט)

ספרד נמצאת בכושר נפלא. אתמול (חמישי) היא רמסה את וויילס 1:4 בקארדיף ונראית כמי שכבר הבטיחה את מקום ראשון בבית שלה בליגת האומות. מאז שלואיס אנריקה מונה לתפקיד המאמן, הנבחרת צברה כבר שלושה ניצחונות כשהיא רושמת לזכותה הפרש שערים מדהים של 2:12.

לואיס אנריקה מצליח להוכיח שההצלחה בברצלונה אינה הייתה מקרית ויש לו יכולת אימון מצוינת. הוא ללא ספק בחר בתבונה כשחתם בספרד. בעיתון ה "מארקה" פרסמו את הכותרת "מדינת השערים" על מבול השערים שכבשה ה"לה רוחה" עד כה תחת לואיס אנריקה.

בעיתון "אס" הגדירו את לואיס אנריקה כמאמן מהפכן: "הוא הוציא את דה חאה מהמשבר שהיה בו בגביע העולמי, החזיר את אלביול, נתן צ'אנס לסבאיוס והחייה מחדש את אלקסר".


לואיס אנריקה שומר על מאה אחוזי הצלחה בנבחרת ספרד (Gettyimages)

אחרי המשחק אמר לואיס אנריקה: "ראיתי הרבה דברים שעבדנו עליהם, הקבוצה הייתה במשחק מהרגע הראשון והייתי אומר שזו הייתה גישה מושלמת, אני גאה לראות את הנבחרת שלי שולטת במשחק, נראית טוב יותר, אני חושב שהכל היה מצוין במשחק".

הגישה של השחקנים: "זה היה משחק אגרסיבי ואהבתי את איך שהקבוצה שלי שיחקה לאורך כל 90 הדקות, באנו למשחק כדי ליצור מצבים, ללחוץ גבוה ולמנוע מהם להגיע למצבים מסוכנים והלך לנו טוב מאוד בזה, אנו מאוד מאושרים".

ההתחלה הטובה כמאמן הנבחרת: "לא דמיינתי את המשחקים הראשונים שלי ככה. דיברנו בעיקר על לשמור על ריכוז, יש פה קבוצה למופת וגם כשמשחקים מחליפים הם נותנים תצוגה טובה, ולי כמאמן זה זה כיף מאוד, השחקנים ברמה גבוהה".

היכולת של שלישיית ההתקפה: "הביטחון הוא הדבר החשוב ביותר, ובמיוחד עבור חלוצים. אני מאוד שמח מההופעה של שלושת שחקני ההתקפה, פאקו אלקאסר היה חד יותר מול השער אבל אהבתי מאוד גם את העבודה של סוסו ואלברו מוראטה".

פבלו אלקסר היה הכוכב של הנבחרת על המגרש אחרי שהבקיע צמד והוכיח שהוא לא סתם מוביל את טבלת מלכות השערים בבונדסליגה. יחד עם השערים בדורטמונד הוא כבש כבר 9 שערים ב-200 דקות. סוסו ממילאן גם הרשים בהופעה שלו והיה קטלני בבעיטות החופשיות שלו. ראול אלבול מנאפולי עשה קאמבק ושיחק לראשונה מאז מרץ 2015.


פאקו אלקסר עם תשעה כיבושים מפתיחת העונה. האם ברצלונה מתחרטת?

ב"מארקה" נכתב עקיצה נגד ברצלונה: "ההשאלה של אלקסר לדורטמונד היא טעות שאולי תתברר כהיסטורית. בברצלונה תולשים את השיער כאשר רואים את ההופעה שלו בדורטמונד ובנבחרת". מדהים שאלקסר לבש את חולצת הנבחרת לראשונה אחרי שנתיים וחצי מההופעה הקודמת שלו.

לפי דיווחים בגרמניה דורטמונד מתכוונת להפעיל את הסעיף שמאפשר לה לרכוש את אלקסר. בעיתון "בילד" פורסם שדורטמונד תשלם עבורו 23 מיליון יורו פלוס 5 מיליון יורו בבונוסים ולפי הידיעה יחתום עד 2023 וירוויח כ-8 מיליון יורו.

רודרי ששיחק במקום סרחיו בוסקטס שקיבל מנוחה הרשים במי הנבחרת אחרי ששיחק 90 דקות ודייק ב-97.7 אחוז מהמסירות שלו. 128 מ-131 היו מושלמות. ג'וני קסטרו מגן וולבס ערך הופעת בכורה והרשים: "מקווה לקבל עוד הזדמנויות בנבחרת. היה לי שבוע נפלא. הפכתי לאבא ושיחקתי בנבחרת. לא ורצה יותר מזה".


רודרי לצידם של סאול, אלברו מוראטה וסרחיו ראמוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי