צפו: הולנד השיגה את הניצחון הכי גדול שלה אי פעם על גרמניה, 0:3 אדיר

שחקני הולנד חוגגים
שחקני הולנד חוגגים | Gettyimages

ניצחון ראשון לכתומים על המנשאפט מאז 2002. ואן דייק כבש ראשון (30), דפאי הכפיל (86) עם השביעי שלו ב-10 המשחקים האחרונים ו-ווינאלדום (90) נעץ את המסמר האחרון בארון של החבורה המפורקת של יוגי לב

(גודל טקסט)

הולנד לא ניצחה את גרמניה מאז 2002 והערב (שבת) היא עשתה את זה בסטייל עם 0:3 אדיר באמסטרדם ארנה ורשמה את ניצחונה הגבוה ביותר אי פעם על החבורה המפורקת של יוגי לב.


הגרמנים אמנם שלטו בתחילת המשחק והיו קרובים כבוש מבעיטה של תומאס מולר, אך נבחרת הולנד הייתה זו שעלתה ליתרון משער של וירג'יל ואן דייק (30) ששינה את המומנטום וקבע את תוצאת המחצית.


גם במחצית השנייה גרמניה שלטה יותר בכדור, אבל הולנד הייתה מסוכנת יותר וארבע דקות לתופסת הזמן ממפיס דפאי הכפיל את עם שערו השביעי ב-10 המשחקים האחרונים. בדקה ה-90 קשר ליברפול ג'ורג'יניו ווינאלדום כבש את השער האחרון שנתן את האות לחגיגות הגדולות והעמיק את המשבר הגדול שחווים הגרמנים.


נכון לרגע זה גרמניה ניצבת במקום האחרון בבית, אך ביום שלישי (21:45, שידור ישיר בספורט4) היא תקבל הזדמנות לתקן את תצוגת הנפל כשתפוגש את נבחרת צרפת בידיעה שניצחון יקפיץ אותה בכל זאת לפסגה.




המשבר הולך ומחריף. לב ושחקניו (Gettyimages)


הרכבים
נבחרת הולנד: ג'ספר סילסן, דנזל דומפריס, מתיאס דה ליכט, וירג'יל ואן דייק, דיילי בלינד, פרנקי דה יונג (נייתן אקה 77), ג'ורג'יניו ווינאלדום, מרטן דה רון, ראיין באבל (קווינסי פרומס 68), סטיבן ברגווין (ארנאוט גרונוולד 68), ממפיס דפאי.


נבחרת גרמניה: מנואל נוייר, מתיאס גינטר, מאטס הומלס, ג'רום בואטנג, יונאס הקטור, ג'ושוע קימיך, טוני קרוס, אמרה צ'אן (יוליאן דראקסלר 57), טימו ורנר, תומאס מולר (לירוי סאנה 57), מארק הוט (יוליאן בראנדט 68).


מהלך המשחק
דקה 18: תומאס מולר קיבל כדור ברחבה ובעט בעצמה למרכז השער וסילסן הצליח להדוף.


דקה 30: הולנד עלתה ליתרון 0:1: ממפיס דפאי הרים כדור קרן שהגיע אל ראשו של ראיין באבל והחלוץ נגח אל המשקוף, מיד לאחר מכן וירג'יל ואן דייק השתלט על הריבאונד וכבש מול שער ריק.



וירג'יל ואן דייק . הבקיע את הראשון לזכות הולנד (Gettyimages)


דקה 65: החמצה ענקית של לירוי סאנה: שחקן הכנף שעלה כמחליף שמונה דקות קודם לכן קיבל כדור עומק נפלא של ג'ושוע קימיך למרכז הרחבה, אך סאנה החמיץ ממצב נוח במיוחד.


דקה 76: ממפיס דפאי ניצל חוסר ריכוז של הקטור וההולנדי חטף קרוב לקו חצי ופרץ במהירות אל עבר הרחבה, ממפיס בעט ברגלו החלשה ומנואל נוייר הצליח לתפוס את הכדור.


דקה 86: הולנד עלתה ליתרון 0:2: קווינסי פרומס המחליף ביצע מהלך אישי נפלא באגף הימני כשבסופו העביר כדור רוחב שהגיע לממפיס שכבש את השער שביעי שלו בעשרת המשחקים האחרונים.


דקה 90: הולנד עלתה ל-0:3: ג'ורג'יניו ווינאלדום קיבל מסירה ממפיס דפאי והקשר חדר אל החרבה תוך כדי שעבר בקלות מספר שחקנים בעט בחוזקה אל הפינה הימנית של נוייר שנותר חסר אונים.



בכושר מפלצתי. ממפיס דפאי (Gettyimages)


תוצאות נוספות בליגת האומות
דרג B
אירלנד – דנמרק 0:0


דרג C
בולגריה – קפריסין 1:2


דרג D
מקדוניה -ליכטנשטיין 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי