צפו: שער נקי לראיקוביץ', תמאש הורחק. 1:3 לפורטוגל בסקוטלנד

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | AFP

נציגי מכבי ת"א והפועל חיפה פתחו ב-0:0 בין רומניה לסרביה. הבלם ספג אדום ישיר לאחר עבירה גסה (44), טאדיץ' החמיץ את הפנדל. השוער השלים 90 דקות. צפו גם בסלסאו מטיילים בהרכב משני, 0:2 לרוסיה על טורקיה

(גודל טקסט)
משחקי ליגת האומות נמשכים גם היום (ראשון) והמשחק שפתח את הערב כלל שני נציגים מליגת העל, כשרומניה של גבריאל תמאש וסרביה של פרדראג ראיקוביץ' נפרדו ב-0:0 סוער, שכלל את הרחקתו המוקדמת של בלם הפועל חיפה.


לאחר מכן ניצחה רוסיה 0:2 את טורקיה ועשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת הפסגה ובמשחק ידידות שנערך ניצחה פורטוגל בסקוטלנד 1:3 את הנבחרת שהפסידה ביום חמישי בחיפה, על אף ששיחקה בהרכב משני. איי פארו חילצה בביתה נקודה מקוסובו ב-1:1 וגם אזרבייג'ן ומלטה נפרדו ב-1:1.


סקוטלנד – פורטוגל 3:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
ביום חמישי האחרון התארחה סקוטלנד ב"סמי עופר" בחיפה ונכנעה 2:1 לישראל, הערב היא אירחה בהאמפדן פארק את פורטוגל, נטולת כריסטיאנו רונאלדו ובהרכב משני למדי, ורשמה אכזבה נוספת כשנכנעה 3:1. הלדר קוסטה (43) מוולבס כבש ראשון ועשה זאת בהופעת הבכורה, אדר (74) הכפיל בנגיחה מבישול של רנאטו סאנצ'ס המחליף, גם ברומה (84) כבש שער ראשון והסלסאו ממשיכם ביכולת הטובה אחרי 2:3 הפכפך בפולין לפני שלושה ימים, כשגם שער של סטיבן נייסמית' שניות לפני שריקת הסיום לא שינה דבר. המאמן פרננדו סנטוס העניק מנוחה למרבית כוכביו, בישראל בוודאי עקבו מקרוב לקראת המפגש באותו אצטדיון בגלאזגו ב-20.11.2018.



קוסטה זוכה לברכות אחרי שער בכורה במשחקו הראשון בסלסאו (AFP)


רומניה – סרביה 0:0 (דרג 3, בית 4) 

דושאן טאדיץ' בעט פנדל לשמיים בדקה ה-45 ושתי הנבחרות שמוליכות את הבית נפרדו ללא שערים, שהספיק לסרבים כדי להישאר במקום הראשון ולרומנים בשני. בלם הפועל חיפה גבריאל תמאש, שחזר למדים הלאומיים אחרי ארבע שנים, השלים 90 דקות ב-1:2 על ליטא ופתח שוב בהרכב של קוסמין קונטרה, אך הורחק בדקה ה-44 כשהרים גבוה את רגלו, פגע בפניו של מיאט גאצ'ינוביץ' והוביל לכדור עונשין מ-11 מטר, כשבצד השני שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' השלים 90 דקות והצליח לשמור על רשת נקייה.

 


תמאש והבעיטה שזיכתה אותו באדום ומקלחת מוקדמת (AFP)


רוסיה – טורקיה 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
מפגש מסקרן במיוחד נערך בסוצ'י ובסיומו המארחת ניצחה משערים של רומן נוישטטר (20) ודניס צ'רישב (78) ושבה למסלול הניצחונות אחרי ה-0:0 מול שבדיה. עבור טורקיה זה הפסד שני לרוסיה, נכנעה לה גם באיסטנבול 2:1 לפני כחודש, והמשמעות היא שלא תוכל להעפיל לשלב הבא מכיוון שהיא כבר במרחק של ארבע נקודות מרוסיה המוליכה, שזקוקה לנקודה בחודש הבא בשבדיה כדי לסיים בראש הבית או לקוות עוד קודם לכן למעידה של שבדיה במפגש מול טורקיה.


תוצאות נוספות:
איי פארו – קוסובו 1:1, אזרבייג'ן – מלטה 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי