צפו: איטליה ניצלה מירידה לדרג השני עם ניצחון בדקה ה-90

נבחרת איטליה חוגגת
נבחרת איטליה חוגגת | Gettyimages

ביראגי קבע 0:1 בתוספת הזמן והוריד את פולין של בז'צ'ק לדרג B. בעוד כחודש חבורתו של מנצ'יני תתמודד מול פורטוגל על ראשות הבית, אך היא לא תלויה בעצמה. וגם: מונטנגרו של בצ'יראי הביסה 1:4 את ליטא ושטקוס

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה, שהשיגה נקודה אחת בלבד בשני משחקיה בליגת האומות, התארחה הערב (ראשון)| בפולין שהחזיקה במאזן דומה, בידיעה שבמקרה שהמשחק יסתיים בהכרעה לאחד הצדדים, המפסידה תרד כבר הערב (ראשון) לדרג B של המפעל.

האורחים היו דומיננטיים יותר לכל אורך המשחק ולא עלו ליתרון במחצית הראשונה בעיקר בגלל חוסר מזל אחרי בעיטות של אינסייניה וזו'רז'יניו שנעצרו במשקוף של הפולנים ובעקבות מספר הדיפות נאות של וויצ'ך שצ'סני, שוער יובנטוס שנראה בלתי ניתן להכנעה בין הקורות ושמר על יכולת שיא גם במהלך המחצית השנייה.

לשמחתו של מנצ'יני, שטרם ניצח מאז מונה למאמן, בדקה ה-90 הגיע מגן פיורטינה, כריסטיאנו ביראגי, כבש את שערו הראשון בנבחרת ובעיקר העניק שלוש נקודות יקרות לאיטליה שניצלת מירידת דרג, גורמת כמובן לפולין לנשור לדרג השני ושומרת על סיכויי העפלה ליורו דרך ליגת האומות.


ביראגי חוגג את שער הבכורה והניצחון הכל כך דרמטי (AFP)

הניצחון של איטליה העלה אותה אל המקום השני בטבלה כשהיא רחוקה שתי נקודות מנבחרת פורטוגל, אך האיטלקים עדיין לא תלויים בעצמם – כדי לעלות לראש הבית הם יהיו חייבים לנצח בבית את אלופת אירופה במשחק הבא בעוד כחודש ולקוות שפורטוגל תמעד במשחק המסכם מול הפולנים, שכבר נשרו דרג בעקבות מאזן פנימי נחות מול איטליה מולה סיימו בתיקו במפגש הקודם.

ליטא – מונטנגרו 4:1
במשחק נוסף הערב בליגת האומות, נבחרת ליטא עם ארנסטאס שטקוס בשער רשמה תבוסה כואבת לנבחרת מונטנגרו. חלוץ מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי שעלה בדקה ה-71 בישל את השער הרביעי לדרקו זוריץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי